Specjalizacja w bezglutenowej i ekologicznej żywności.
Ponad 1500 produktów w ofercie.
Współpraca z blisko 30 producentami żywności.
Szybka realizacja zamówień i darmowa wysyłka od 240 zł.
Fachowe doradztwo i wsparcie dla klientów.
Friendly Food Shop to wyjątkowy sklep internetowy, który specjalizuje się w sprzedaży bezglutenowej i ekologicznej żywności. W odpowiedzi na rosnącą liczbę osób wymagających diety bezglutenowej, oferuje bogaty asortyment, który obecnie liczy ponad 1500 produktów z różnych kategorii żywnościowych. Sklep współpracuje z blisko 30 producentami, zarówno polskimi, jak i zagranicznymi, co pozwala na zapewnienie klientom szerokiego wyboru sprawdzonych i certyfikowanych produktów. Cała oferta jest w pełni bezpieczna dla osób z celiakią i na diecie bezglutenowej, w tym także produkty naturalne oraz ekologiczne. Friendly Food Shop wyróżnia się nie tylko różnorodnością asortymentu, ale także dbałością o jakość i wygodę zakupów. Klienci mogą liczyć na szybką realizację zamówień oraz darmową wysyłkę dla zakupów powyżej kwoty 240 zł. Sklep kładzie dużą wagę na obsługę klienta, oferując fachowe doradztwo oraz wsparcie w zakresie żywności glutenowej oraz jej przygotowania.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Healthy food osiągnęła 278 808 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 278 808 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 283 609 zł.
Strata netto wyniosła 4801 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 55 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 278 808 zł w 2024 roku.
• 360 638 zł w 2023 roku.
• 393 452 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4801 zł w 2024 roku.
• 15 zł w 2023 roku.
• -1965 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Healthy food wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Healthy food wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Healthy food wynosi 185 872 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 697 020 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 174 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 185 872 zł w 2024 roku.
• 240 487 zł w 2023 roku.
• 262 301 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Healthy food wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Healthy food wyniosły 279 097
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 7155 zł w 2023 roku
• 2360 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Healthy food wyniosła 48 132 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 132 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 132 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -15 361 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 63 493 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 132 zł w 2024 roku.
• 53 874 zł w 2023 roku.
• 39 934 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Healthy food wyniosły 63 493 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 132 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 132%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 63 493 zł w 2024 roku
• 64 434 zł w 2023 roku
• 50 509 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 132% w 2024 roku
• 120% w 2023 roku
• 126% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Healthy food wykazała przychody na poziomie 278 808 zł.
Organizacja zarobiła -4801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4801 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 96 zł w 2022 roku
Organizacja Healthy food wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Tycz Bogumił
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Miłecki Rafał
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.