Organizacja Franchise marketing systems osiągnęła 9 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 9 zł.
Całkowite koszty wyniosły 169 069 zł.
Strata netto wyniosła 169 069 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 zł w 2023 roku.
• 107 350 zł w 2022 roku.
• 210 355 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -42 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -169 069 zł w 2023 roku.
• 15 287 zł w 2022 roku.
• -42 546 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Franchise marketing systems wynosi 6 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 23 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 zł w 2023 roku.
• 233 176 zł w 2022 roku.
• 140 237 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Franchise marketing systems wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Franchise marketing systems wyniosła 69 977 zł.
a
ktywa trwałe to 28 455 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 522 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 69 977 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -35 119 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 096 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 69 977 zł w 2023 roku.
• 279 234 zł w 2022 roku.
• 12 161 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -242%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 481%.
Marża netto wyniosła -1,831,734%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 120.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -457933.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Franchise marketing systems wyniosły 105 096 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 69 977 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 150%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 096 zł w 2023 roku
• 145 284 zł w 2022 roku
• 131 097 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 150% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 1078% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Franchise marketing systems wykazała przychody na poziomie 9 zł.
Organizacja zarobiła -169 069 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -169 069 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Franchise marketing systems wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 12% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0000002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Vela Poland
posiada 29 udziałów, które stanowią 58% firmy.
Ćwierzyk Jacek
posiada 12 udziałów, które stanowią 24% firmy.