Organizacja M beauty studio osiągnęła 49 180 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 022 zł. Pozostałe przychody to 158 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 650 zł.
Zysk netto wyniósł 21 371 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 180 zł w 2021 roku.
• 25 544 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 371 zł w 2021 roku.
• -2202 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji M beauty studio wynosi 136 399 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 127 zł a 299 201 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 200 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 136 399 zł w 2021 roku.
• 19 128 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji M beauty studio wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów M beauty studio wyniosła 28 320 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 320 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 320 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 169 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4151 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 320 zł w 2021 roku.
• 3444 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 48%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania M beauty studio wyniosły 4151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 320 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4151 zł w 2021 roku
• 646 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja M beauty studio wykazała przychody na poziomie 49 180 zł.
Organizacja zarobiła 23 392 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2021 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 371 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1011 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2021 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja M beauty studio wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0002%.