Wróżka Zorya, prowadząca działalność pod marką LOYALTY TOOL, to doświadczona wróżka,która swoją pasję do ezoteryki, zwłaszcza tarota, kultywuje w ramach rodzinnej tradycji. Dzięki wieloletniemu zgłębianiu tajemnic astrologii i wróżbiarstwa, oferuje klientom dostęp do różnorodnych usług ezoterycznych. W skład jej oferty wchodzą m.in. wróżby online, interpretacje snów oraz personalizowane horoskopy. Każda z tych usług ma na celu nie tylko dostarczenie wiedzy o przyszłości, ale także samopoznanie i refleksję nad podejmowanymi decyzjami. Zorya podkreśla, że tarot jest odzwierciedleniem podświadomości, a horoskopy pomagają zrozumieć wpływ kosmosu na życie osobiste. Dodatkowo, użytkownicy mają możliwość zadania pytań do kart tarota, co pozwala na głębsze zrozumienie trudnych sytuacji życiowych. Oferowane usługi są dostępne online, co umożliwia łatwy dostęp do wiedzy ezoterycznej niezależnie od lokalizacji. Zorya przekonuje swoich klientów, że zrozumienie ukrytych emocji i intuicji może prowadzić do bardziej świadomego życia, podkreślając znaczenie wolnej woli w kształtowaniu przyszłości.
Personalizowane horoskopy dostosowane do daty, godziny i miejsca urodzenia
Analiza snów w celu zrozumienia podświadomości
Szybkie odpowiedzi na pytania zadawane przez klientów
Obejmuje szerokie zagadnienia związane z astrologią i ezoteryką
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Loyalty tool osiągnęła 236 507 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 236 507 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 204 626 zł.
Zysk netto wyniósł 31 881 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 118 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 236 507 zł w 2021 roku.
• 195 689 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 881 zł w 2021 roku.
• -1719 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty tool wynosi 311 566 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 371 zł a 591 267 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 155 783 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 311 566 zł w 2021 roku.
• 504 170 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Loyalty tool wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,13% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Loyalty tool wyniosła 46 839 zł.
a
ktywa obrotowe to 46 839 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 839 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 162 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 677 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 839 zł w 2021 roku.
• 499 634 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 68%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Loyalty tool wyniosły 11 677 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 839 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 677 zł w 2021 roku
• 1353 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Loyalty tool wykazała przychody na poziomie 236 507 zł.
Organizacja zarobiła 35 531 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3650 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 881 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1825 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3650 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku