ANA BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000813670
NIP
8551599729
REGON
384860191

Podsumowanie

aktywa
13 tys.
przychód
25 tys.
zysk
7 tys.
wartość firmy
50 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŻEGAŃSKA, 21/23
Kod pocztowy
04-713
Rejestracja
2019-11-14
Rozpoczęcie działalności
2019-11-14
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
agencja.anabrand@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ana brand osiągnęła 24 547 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 542 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 952 zł.
Zysk netto wyniósł 6590 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 547 zł w 2021 roku.
• 20 326 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6590 zł w 2021 roku.
• -2510 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ana brand wynosi 49 536 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6810 zł a 92 263 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 768 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 536 zł w 2021 roku.
• 15 418 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ana brand wyniosła 12 863 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 863 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 863 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9080 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3783 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 863 zł w 2021 roku.
• 3227 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ana brand wyniosły 3783 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 863 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3783 zł w 2021 roku
• 737 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ana brand wykazała przychody na poziomie 24 547 zł.
Organizacja zarobiła 6846 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 256 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6590 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 128 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 256 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Ana brand wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pasichnyk Iryna posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.09.2021 jest Pasichnyk Iryna kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.02.2021 do 16.09.2021 był Kancelaria Prawno Gospodarcza Law Expert kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 14.11.2019 do 16.02.2021 najwięcej udziałów posiadała Ishunina Anastasiia . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.