Organizacja Urban media osiągnęła 2 248 083 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 243 015 zł. Pozostałe przychody to 5068 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 167 686 zł.
Zysk netto wyniósł 1 075 329 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 562 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 248 083 zł w 2023 roku.
• 860 712 zł w 2022 roku.
• 285 991 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 268 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 075 329 zł w 2023 roku.
• 536 999 zł w 2022 roku.
• 3155 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Urban media wynosi 6 614 320 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
814 281 zł a 15 054 607 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 653 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 614 320 zł w 2023 roku.
• 3 132 340 zł w 2022 roku.
• 211 064 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Urban media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Urban media wyniosła 1 184 166 zł.
a
ktywa trwałe to 356 469 zł.
a
ktywa obrotowe to 827 697 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 184 166 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 085 708 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 457 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 296 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 184 166 zł w 2023 roku.
• 673 650 zł w 2022 roku.
• 185 198 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 91%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 50%.
Marża netto wyniosła 48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Urban media wyniosły 98 457 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 184 166 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 457 zł w 2023 roku
• 126 271 zł w 2022 roku
• 174 819 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Urban media wykazała przychody na poziomie 2 248 083 zł.
Organizacja zarobiła 1 130 758 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 55 429 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 075 329 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 857 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 55 429 zł w 2023 roku
• 3 zł w 2022 roku
• 314 zł w 2021 roku
Organizacja Urban media wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Urban Rafał
posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.