BRANDMORNING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000809606
NIP
5472215319
REGON
384656622

Podsumowanie

aktywa
52 tys.
przychód
218 tys.
zysk
40 tys.
wartość firmy
324 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
ALEJA ARMII KRAJOWEJ, 220
Kod pocztowy
43-316
Rejestracja
2019-10-18
Rozpoczęcie działalności
2019-10-18
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE DWAJ SPOŚRÓD CZŁONKÓW ZARZĄDU. W PRZYPADKU, GDY OŚWIADCZENIE SKŁADANE W IMIENIU SPÓŁKI MIAŁOBY DOTYCZYĆ CZYNNOŚCI POWODUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA O WARTOŚCI POWYŻEJ 10.000,00 ZŁ (DZIESIĘCIU TYSIĘCY ZŁOTYCH) DO PODJĘCIA TAKIEJ CZYNNOŚCI POTRZEBNA JEST UPRZEDNIA UCHWAŁA ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandmorning osiągnęła 217 601 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 217 601 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 177 224 zł.
Zysk netto wyniósł 40 376 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 72 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 217 601 zł w 2022 roku.
• 270 736 zł w 2021 roku.
• 345 777 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 376 zł w 2022 roku.
• -72 041 zł w 2021 roku.
• 14 807 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandmorning wynosi 323 929 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 17 357 zł a 565 269 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 976 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 323 929 zł w 2022 roku.
• 180 490 zł w 2021 roku.
• 330 853 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandmorning wyniosła 52 213 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 213 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 213 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 143 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 070 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 213 zł w 2022 roku.
• 39 685 zł w 2021 roku.
• 120 254 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 174%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 58.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandmorning wyniosły 29 070 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 213 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 070 zł w 2022 roku
• 56 919 zł w 2021 roku
• 65 447 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 143% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandmorning wykazała przychody na poziomie 217 601 zł.
Organizacja zarobiła 40 376 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 376 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2597 zł w 2020 roku

Organizacja Brandmorning wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mieszczak Wojciech posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Kuś Szymon posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Mieszczak Marcin posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 15.12.2022 jest Mieszczak Wojciech kontrolujący 34% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.10.2019 do 15.12.2022:
• Mieszczak Wojciech (25% udziałów)
• Mieszczak Marcin (25% udziałów)
• Moczek Marek (25% udziałów)
• Kuś Szymon (25% udziałów)