BEST BRAND GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000807684
NIP
7123393934
REGON
384574491

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
22,9 mln
zysk
335 tys.
wartość firmy
17,1 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FRYDERYKA CHOPINA, 41
Kod pocztowy
20-023
Rejestracja
2019-10-08
Rozpoczęcie działalności
2019-10-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Best brand group osiągnęła 22 855 755 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 855 755 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 520 973 zł.
Zysk netto wyniósł 334 781 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 701 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 855 755 zł w 2022 roku.
• 6 228 706 zł w 2021 roku.
• 3 573 743 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 83 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 781 zł w 2022 roku.
• 243 140 zł w 2021 roku.
• 94 202 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Best brand group wynosi 17 085 209 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 508 915 zł a 57 139 386 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 261 766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 085 209 zł w 2022 roku.
• 5 382 861 zł w 2021 roku.
• 2 834 776 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Best brand group wyniosła 2 296 811 zł.
a
ktywa trwałe to 69 045 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 227 766 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 296 811 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 678 553 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 618 258 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 574 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 296 811 zł w 2022 roku.
• 955 018 zł w 2021 roku.
• 305 747 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Best brand group wyniosły 1 618 258 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 296 811 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 404 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 618 258 zł w 2022 roku
• 611 247 zł w 2021 roku
• 205 116 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Best brand group wykazała przychody na poziomie 22 855 755 zł.
Organizacja zarobiła 437 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 103 032 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 781 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 723 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 103 032 zł w 2022 roku
• 25 586 zł w 2021 roku
• 9537 zł w 2020 roku

Organizacja Best brand group wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Maliuha Orest posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Dmytryshyn Maliuha Uliana posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.