SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Best brand group osiągnęła 22 855 755 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 855 755 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 520 973 zł.
Zysk netto wyniósł 334 781 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 701 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 855 755 zł w 2022 roku.
• 6 228 706 zł w 2021 roku.
• 3 573 743 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 83 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 781 zł w 2022 roku.
• 243 140 zł w 2021 roku.
• 94 202 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Best brand group wynosi 17 085 209 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
508 915 zł a 57 139 386 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 261 766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 085 209 zł w 2022 roku.
• 5 382 861 zł w 2021 roku.
• 2 834 776 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Best brand group wynosi 0,29%. To oznacza, że firma ma szansę 0,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,070% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,29% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Best brand group wyniosła 2 296 811 zł.
a
ktywa trwałe to 69 045 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 227 766 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 296 811 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 678 553 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 618 258 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 574 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 296 811 zł w 2022 roku.
• 955 018 zł w 2021 roku.
• 305 747 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Best brand group wyniosły 1 618 258 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 296 811 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 404 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 618 258 zł w 2022 roku
• 611 247 zł w 2021 roku
• 205 116 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Best brand group wykazała przychody na poziomie 22 855 755 zł.
Organizacja zarobiła 437 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 103 032 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 781 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 723 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 103 032 zł w 2022 roku
• 25 586 zł w 2021 roku
• 9537 zł w 2020 roku
Organizacja Best brand group wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Maliuha Orest
posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Dmytryshyn Maliuha Uliana
posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.