MARKETING SHARKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000806987
NIP
7831807074
REGON
384526612

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
23 tys.
zysk
97
wartość firmy
19 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. WOŹNA, 9C
Kod pocztowy
61-777
Rejestracja
2019-10-02
Rozpoczęcie działalności
2019-10-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing sharks osiągnęła 22 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7773 zł. Pozostałe przychody to 15 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7677 zł.
Zysk netto wyniósł 97 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 22 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 773 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 97 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 97 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing sharks wynosi 19 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 965 zł a 56 933 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 390 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 390 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing sharks wyniosła 5097 zł.
a
ktywa obrotowe to 5097 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5097 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5097 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5097 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła -182%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -182.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5097 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing sharks wykazała przychody na poziomie 22 773 zł.
Organizacja zarobiła 171 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 74 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 97 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 43% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 74 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 74 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Marketing sharks wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 21% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Makraus Yan posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Driahina Yana posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Driahina Yana (50% udziałów)
• Makraus Yan (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 02.10.2019 do 18.07.2022 był Dryagin Vladimir kontrolując 100% udziałów.