Organizacja Marketing sharks osiągnęła 22 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7773 zł. Pozostałe przychody to 15 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7677 zł.
Zysk netto wyniósł 97 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 22 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 773 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 97 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 97 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing sharks wynosi 19 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
965 zł a 56 933 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 390 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 390 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing sharks wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing sharks wyniosła 5097 zł.
a
ktywa obrotowe to 5097 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5097 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5097 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5097 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła -182%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -182.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5097 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing sharks wykazała przychody na poziomie 22 773 zł.
Organizacja zarobiła 171 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 74 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 97 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 43% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 74 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 74 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku