Kondi Brands Sp. z o.o. to firma, która pełni rolę wyłącznego dystrybutora papierówfotograficznych marki Kodak, przeznaczonych do użytku domowego. Organizacja wyróżnia się szerokim asortymentem produktów, które umożliwiają użytkownikom tworzenie unikalnych projektów fotograficznych w komfortowych warunkach domowych. Dzięki jakości i różnorodności papierów fotograficznych oferowanych przez Kondi Brands, klienci mogą cieszyć się wysokiej klasy efektami swoich działań kreatywnych. Misją firmy jest udostępnienie produktów, które wspierają pasję do fotografii oraz pozwalają na wyrażanie swojej twórczości w łatwy sposób. Organizacja dąży do utrzymania wysokich standardów jakości oraz zadowolenia swoich klientów, co przyczynia się do jej rosnącej popularności na rynku.
W skrócie
Distributora papierów fotograficznych Kodak
Produkty przeznaczone do użytku domowego
Szeroki asortyment dla różnych potrzeb użytkowników
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kondi brands osiągnęła 343 973 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 343 973 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 249 865 zł.
Zysk netto wyniósł 94 107 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 343 973 zł w 2023 roku.
• 213 421 zł w 2022 roku.
• 497 617 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 94 107 zł w 2023 roku.
• -2428 zł w 2022 roku.
• 7365 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kondi brands wynosi 696 525 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
90 781 zł a 1 317 503 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 139 305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 696 525 zł w 2023 roku.
• 162 481 zł w 2022 roku.
• 377 408 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kondi brands wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kondi brands wyniosła 139 854 zł.
a
ktywa obrotowe to 139 854 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 854 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 121 041 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 814 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 854 zł w 2023 roku.
• 79 923 zł w 2022 roku.
• 57 124 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 67%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 78%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kondi brands wyniosły 18 814 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 854 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 814 zł w 2023 roku
• 52 989 zł w 2022 roku
• 35 520 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kondi brands wykazała przychody na poziomie 343 973 zł.
Organizacja zarobiła 104 376 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 269 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 94 107 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2054 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 269 zł w 2023 roku
• 1945 zł w 2022 roku
• 234 zł w 2021 roku