Szeroki asortyment dla różnych potrzeb użytkowników
Kondi Brands Sp. z o.o. to firma, która pełni rolę wyłącznego dystrybutora papierów fotograficznych marki Kodak, przeznaczonych do użytku domowego. Organizacja wyróżnia się szerokim asortymentem produktów, które umożliwiają użytkownikom tworzenie unikalnych projektów fotograficznych w komfortowych warunkach domowych. Dzięki jakości i różnorodności papierów fotograficznych oferowanych przez Kondi Brands, klienci mogą cieszyć się wysokiej klasy efektami swoich działań kreatywnych. Misją firmy jest udostępnienie produktów, które wspierają pasję do fotografii oraz pozwalają na wyrażanie swojej twórczości w łatwy sposób. Organizacja dąży do utrzymania wysokich standardów jakości oraz zadowolenia swoich klientów, co przyczynia się do jej rosnącej popularności na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kondi brands osiągnęła 218 833 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 218 833 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 217 462 zł.
Zysk netto wyniósł 1371 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 36 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 218 833 zł w 2024 roku.
• 343 973 zł w 2023 roku.
• 213 421 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1371 zł w 2024 roku.
• 94 107 zł w 2023 roku.
• -2428 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kondi brands wynosi 3 tys. zł.
EBITDA Kondi brands wynosi 7 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kondi brands wynosi 243 181 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 709 zł a 547 083 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 530 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 243 181 zł w 2024 roku.
• 696 525 zł w 2023 roku.
• 162 481 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kondi brands wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kondi brands wyniosły 215 338
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 75 000 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kondi brands wyniosła 123 689 zł.
a
ktywa obrotowe to 123 689 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 123 689 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 122 412 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1278 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 123 689 zł w 2024 roku.
• 139 854 zł w 2023 roku.
• 79 923 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kondi brands wyniosły 1278 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 123 689 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1278 zł w 2024 roku
• 18 814 zł w 2023 roku
• 52 989 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kondi brands wykazała przychody na poziomie 218 833 zł.
Organizacja zarobiła 2321 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 950 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1371 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 41% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 158 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 950 zł w 2024 roku
• 10 269 zł w 2023 roku
• 1945 zł w 2022 roku