SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Firma Antrans, założona w 1993 roku, specjalizuje się w transporcie krajowym i międzynarodowym, z wyraźnym naciskiem na relacje Polska-Włochy. Z biegiem lat, Antrans poszerzyło swoją działalność o transporty do Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz Turcji, co czyni ją znaczącym graczem na rynku transportowym. Posiadają nowoczesną flotę składającą się z jednostek EURO6 renomowanych marek, takich jak DAF, MAN, czy SCANIA. Wszyscy kierowcy korzystają z systemów GPS, co pozwala na ścisłą kontrolę nad przewożonymi ładunkami. Firma prowadzi również kompleksowe usługi spedycyjne, przeprowadzając operacje zarówno w Polsce, jak i w Europie, a ich magazyny o łącznej powierzchni 5000 m2 zapewniają długoterminową obsługę przeładunku i przechowywania towarów. Zakochani w logistyce, ich zespół to mieszanka doświadczenia oraz młodzieńczej energii, co przekłada się na efektywność i profesjonalizm w działaniach. Ta 25-letnia firma cieszy się dobrą reputacją, posiada także polisę ubezpieczeniową na 500,000€, co dodatkowo zabezpiecza przewozy, w tym towary niebezpieczne (ADR).
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck & trailer service osiągnęła 867 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 867 001 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 853 265 zł.
Zysk netto wyniósł 13 736 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 216 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 867 001 zł w 2022 roku.
• 875 473 zł w 2021 roku.
• 882 321 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 736 zł w 2022 roku.
• 31 698 zł w 2021 roku.
• 14 498 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck & trailer service wynosi 15 tys. zł.
EBITDA Truck & trailer service wynosi 15 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & trailer service wynosi 678 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
45 949 zł a 2 167 502 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 723 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 678 894 zł w 2022 roku.
• 746 086 zł w 2021 roku.
• 658 079 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & trailer service wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 24 982
zł.
Koszty operacyjne Truck & trailer service wyniosły 851 725
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6245 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 24 982 zł w 2022 roku
• 18 037 zł w 2021 roku
• 18 008 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
•
2% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & trailer service wyniosła 150 614 zł.
a
ktywa trwałe to 2000 zł.
a
ktywa obrotowe to 148 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 150 614 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 61 265 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 348 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 150 614 zł w 2022 roku.
• 211 499 zł w 2021 roku.
• 185 701 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & trailer service wyniosły 89 348 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 150 614 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 348 zł w 2022 roku
• 163 970 zł w 2021 roku
• 169 869 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & trailer service wykazała przychody na poziomie 867 001 zł.
Organizacja zarobiła 15 276 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1540 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 736 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 385 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1540 zł w 2022 roku
• 3135 zł w 2021 roku
• 680 zł w 2020 roku
Organizacja Truck & trailer service wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pacia Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pacia Ireneusz
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.