SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Firma Antrans, założona w 1993 roku, specjalizuje się w transporcie krajowym i międzynarodowym, z wyraźnym naciskiem na relacje Polska-Włochy. Z biegiem lat, Antrans poszerzyło swoją działalność o transporty do Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz Turcji, co czyni ją znaczącym graczem na rynku transportowym. Posiadają nowoczesną flotę składającą się z jednostek EURO6 renomowanych marek, takich jak DAF, MAN, czy SCANIA. Wszyscy kierowcy korzystają z systemów GPS, co pozwala na ścisłą kontrolę nad przewożonymi ładunkami. Firma prowadzi również kompleksowe usługi spedycyjne, przeprowadzając operacje zarówno w Polsce, jak i w Europie, a ich magazyny o łącznej powierzchni 5000 m2 zapewniają długoterminową obsługę przeładunku i przechowywania towarów. Zakochani w logistyce, ich zespół to mieszanka doświadczenia oraz młodzieńczej energii, co przekłada się na efektywność i profesjonalizm w działaniach. Ta 25-letnia firma cieszy się dobrą reputacją, posiada także polisę ubezpieczeniową na 500,000€, co dodatkowo zabezpiecza przewozy, w tym towary niebezpieczne (ADR).
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Truck & trailer service osiągnęła 249 479 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 222 000 zł. Pozostałe przychody to 27 479 zł.
Całkowite koszty wyniosły 218 451 zł.
Zysk netto wyniósł 3549 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 49 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 249 479 zł w 2023 roku.
• 867 001 zł w 2022 roku.
• 875 473 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3549 zł w 2023 roku.
• 13 736 zł w 2022 roku.
• 31 698 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck & trailer service wynosi -19 tys. zł.
EBITDA Truck & trailer service wynosi -19 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & trailer service wynosi 229 124 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
35 486 zł a 623 698 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 45 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 229 124 zł w 2023 roku.
• 678 894 zł w 2022 roku.
• 746 086 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & trailer service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 22 009
zł.
Koszty operacyjne Truck & trailer service wyniosły 240 757
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4402 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 22 009 zł w 2023 roku
• 24 982 zł w 2022 roku
• 18 037 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & trailer service wyniosła 71 776 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 776 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 776 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 64 814 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6962 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 776 zł w 2023 roku.
• 150 614 zł w 2022 roku.
• 211 499 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & trailer service wyniosły 6962 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 776 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6962 zł w 2023 roku
• 89 348 zł w 2022 roku
• 163 970 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & trailer service wykazała przychody na poziomie 249 479 zł.
Organizacja zarobiła 8723 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5174 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3549 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 59% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1035 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5174 zł w 2023 roku
• 1540 zł w 2022 roku
• 3135 zł w 2021 roku
Organizacja Truck & trailer service wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pacia Ireneusz
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pacia Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.