MEDIA ENTERTAINMENT GROUP to nowoczesne studio animacyjne, które zajmuje siętworzeniem wysokiej jakości produkcji animacyjnych na rynku polskim. Powstało z myślą o wspieraniu przedsiębiorców w zdobywaniu nowych rynków za pomocą profesjonalnych animacji 2D i 3D. Ich oferta obejmuje różnorodne produkty, takie jak Explainer Videos, filmy sprzedażowe oraz animacje typu whiteboard. Studio dysponuje zespołem ponad 25 wykwalifikowanych artystów, którzy są w stanie zrealizować różnorodne i złożone projekty, odpowiadając na potrzeby klientów w sposób przemyślany i kreatywny. MEDIA ENTERTAINMENT GROUP kładzie duży nacisk na jakość i efektywność, dzięki czemu ich produkcje pomagają klientom w lepszym promowaniu usług i produktów, co przekłada się na wzrost przychodów. Obsługują szeroki zakres klientów, oferując usługi w różnych regionach Polski, w tym w Mazowieckim, Podlaskim i Lubuskim. Dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii animacyjnych oraz silnemu zapleczu talentów, MEDIA ENTERTAINMENT GROUP staje się zauważalnym graczem w branży animacji.
W skrócie
Produkcja animacji 2D i 3D
Realizacja filmów sprzedażowych i explainer videos
Zespół ponad 25 artystów kreatywnych
Obsługa klientów w całej Polsce
Wsparcie w promowaniu usług i produktów klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media entertainment group osiągnęła 5806 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5797 zł. Pozostałe przychody to 8 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 986 zł.
Strata netto wyniosła 16 189 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5806 zł w 2021 roku.
• 53 155 zł w 2020 roku.
• 12 806 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 189 zł w 2021 roku.
• -9412 zł w 2020 roku.
• -6786 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media entertainment group wynosi 3870 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 14 514 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1290 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3870 zł w 2021 roku.
• 35 436 zł w 2020 roku.
• 8537 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media entertainment group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media entertainment group wyniosła 21 916 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 916 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 916 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -27 387 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 49 303 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 916 zł w 2021 roku.
• 43 732 zł w 2020 roku.
• 20 720 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła -279%.
Marża netto wyniosła -279%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -93.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -92.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media entertainment group wyniosły 49 303 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 916 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 225%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 49 303 zł w 2021 roku
• 54 931 zł w 2020 roku
• 22 506 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 225% w 2021 roku
• 126% w 2020 roku
• 109% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media entertainment group wykazała przychody na poziomie 5806 zł.
Organizacja zarobiła -16 189 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 189 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku