Organizacja Share love brands polska osiągnęła 2 423 413 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 343 239 zł. Pozostałe przychody to 80 174 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 168 436 zł.
Zysk netto wyniósł 174 803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 398 115 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 423 413 zł w 2023 roku.
• 2 064 293 zł w 2022 roku.
• 1 868 181 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 512 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 174 803 zł w 2023 roku.
• 35 176 zł w 2022 roku.
• 230 361 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Share love brands polska wynosi 2 759 133 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
444 312 zł a 6 058 532 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 424 321 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 759 133 zł w 2023 roku.
• 1 830 108 zł w 2022 roku.
• 2 453 725 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Share love brands polska wyniosła 727 018 zł.
a
ktywa obrotowe to 727 018 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 727 018 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 592 417 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 134 602 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 145 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 727 018 zł w 2023 roku.
• 638 991 zł w 2022 roku.
• 549 331 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Share love brands polska wyniosły 134 602 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 727 018 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 134 602 zł w 2023 roku
• 221 377 zł w 2022 roku
• 166 893 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Share love brands polska wykazała przychody na poziomie 2 423 413 zł.
Organizacja zarobiła 190 699 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 896 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 174 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1454 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 896 zł w 2023 roku
• 4545 zł w 2022 roku
• 25 328 zł w 2021 roku