SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Dostarcza klientów poprzez zautomatyzowane systemy marketingowe.
Model współpracy oparty na success fee za pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
Oferuje usługi analizy rynku, tworzenia brandingu oraz stron internetowych.
Realizuje kampanie marketingowe i utrzymuje systemy Call Center.
Celuje w przedsiębiorstwa klasy premium oraz rynek europejski.
DOBRE PROMO to firma skoncentrowana na tworzeniu zaawansowanych systemów marketingowych, które skutecznie pozyskują klientów dla przedsiębiorstw z sektora premium. Oferują kompleksowy model współpracy, który opiera się na wynagrodzeniu success fee za pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych. Dzięki doświadczeniu zespołu w dziedzinach takich jak SEO, SEM, PPC oraz analityka webowa, firma potrafi zautomatyzować i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych w internecie. W ramach swoich usług DOBRE PROMO zajmuje się nie tylko tworzeniem strategii marketingowych i analytiką, lecz również projektowaniem identyfikacji wizualnej oraz witryn internetowych dostosowanych do potrzeb klienta. Misją firmy jest ułatwienie klientom odnajdywania cennych usług i produktów w momencie, gdy są najbardziej potrzebne. Ambicją DOBRE PROMO jest stać się liderem w zakresie skalowania procesów sprzedaży online oraz budowy największej prywatnej sieci afiliacyjnej, co pozwala partnerom na dynamiczny rozwój. Dodatkowo, oferta obejmuje także utrzymanie kampanii reklamowych oraz systemów zarządzania relacjami z klientami, co w pełni integruje procesy pozyskiwania i obsługi klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Dobre promo osiągnęła 3 618 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 618 644 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 424 740 zł.
Zysk netto wyniósł 193 904 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 723 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 618 644 zł w 2023 roku.
• 2 888 828 zł w 2022 roku.
• 2 695 543 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 193 904 zł w 2023 roku.
• 114 211 zł w 2022 roku.
• 220 522 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dobre promo wynosi 241 tys. zł.
EBITDA Dobre promo wynosi 241 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dobre promo wynosi 3 782 319 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
594 273 zł a 9 046 610 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 756 464 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 782 319 zł w 2023 roku.
• 2 831 576 zł w 2022 roku.
• 3 054 070 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dobre promo wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dobre promo wyniosła 1 280 531 zł.
a
ktywa trwałe to 447 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 833 031 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 336 123 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 792 364 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 543 759 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 267 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 336 123 zł w 2023 roku.
• 962 072 zł w 2022 roku.
• 1 346 209 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dobre promo wyniosły 543 759 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 336 123 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 108 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 543 759 zł w 2023 roku
• 363 612 zł w 2022 roku
• 846 271 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dobre promo wykazała przychody na poziomie 3 618 644 zł.
Organizacja zarobiła 219 175 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 271 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 193 904 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5054 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 271 zł w 2023 roku
• 16 673 zł w 2022 roku
• 23 155 zł w 2021 roku