Organizacja Grey marketing osiągnęła 240 204 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 240 204 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 200 417 zł.
Zysk netto wyniósł 39 787 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 80 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 240 204 zł w 2021 roku.
• 148 097 zł w 2020 roku.
• 118 093 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 787 zł w 2021 roku.
• 43 187 zł w 2020 roku.
• 68 182 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grey marketing wynosi 432 652 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
113 367 zł a 604 625 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 142 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 432 652 zł w 2021 roku.
• 355 007 zł w 2020 roku.
• 402 594 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grey marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grey marketing wyniosła 228 699 zł.
a
ktywa obrotowe to 228 699 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 228 699 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 151 156 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 542 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 228 699 zł w 2021 roku.
• 243 193 zł w 2020 roku.
• 100 104 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grey marketing wyniosły 77 542 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 228 699 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 77 542 zł w 2021 roku
• 131 823 zł w 2020 roku
• 31 921 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku
• 32% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grey marketing wykazała przychody na poziomie 240 204 zł.
Organizacja zarobiła 45 005 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5218 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 787 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1739 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5218 zł w 2021 roku
• 4702 zł w 2020 roku
• 7030 zł w 2019 roku