GQ GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000779158
NIP
6793182771
REGON
382959821

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
487 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
106 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,5 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. RYBITWY, 22
Kod pocztowy
30-722
Rejestracja
2019-03-29
Rozpoczęcie działalności
2019-03-29
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Email
kontakt@gqg.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ
Opis
GQ Group sp. z o.o. sp. k. to dynamicznie rozwijająca się firma, która zarządzawieloma markami specjalizującymi się w różnych branżach. Pod sztandarem GQ Group można znaleźć szereg usług i produktów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów, od nowoczesnych rozwiązań webdesignu po produkty specjalistyczne dla branży gastronomicznej i przemysłowej.Pod marką Heron Art Network, firma oferuje kompleksowe usługi związane z projektowaniem stron internetowych, brandingiem oraz specjalistyczne rozwiązania oparte na WordPress i PrestaShop. Kolejna marka, SEOHeroes, to agencja marketingowa, która skupia się na SEO, SEM, marketingu w mediach społecznościowych, content marketingu oraz remarketingu, wspierając firmy w osiąganiu lepszej widoczności w sieci.Dla branży gastronomicznej GQ Group proponuje rozwiązania takie jak produkcja i dystrybucja odzieży gastronomicznej za pośrednictwem marki GQS oraz sprzedaż akcesoriów, zastawy i urządzeń gastronomicznych pod marką GQH. Również w sektorze gastronomii i hotelarstwa, marka GQ Horeca zapewnia profesjonalne usługi marketingowe, wspierając restauracje i hotele w promocji swojej działalności.GQ Group nie ogranicza się do rynku gastronomicznego. Poprzez markę GQ Brand, przedsiębiorstwo oferuje odzież firmową z personalizowanym znakowaniem. Z kolei sklep XBHP koncentruje się na sprzedaży narzędzi i odzieży BHP, odpowiadając na potrzeby różnych branż, które wymagają specjalistycznych środków ochrony.Na polu e-commerce, Prestateam zapewnia kompleksowe wsparcie dla rozwijających się sklepów internetowych, oferując rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.Firmy skupione pod GQ Group łączy jedno - dążenie do dostarczania najwyższej jakości usług i produktów dopasowanych do wymagających standardów współczesnego rynku.
W skrócie
  • Projektowanie stron internetowych, branding, WordPress, PrestaShop (Heron Art Network)
  • Marketing: SEO, SEM, Social, Content, Remarketing (SEOHeroes)
  • Odzież gastronomiczna, akcesoria i urządzenia dla gastronomii (GQS, GQH)
  • Marketing dla restauracji i hoteli (GQ Horeca)
  • Odzież firmowa z logotypem (GQ Brand)

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Gq group osiągnęła 4 345 671 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 345 652 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 239 515 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 106 137 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 869 134 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 345 671 zł w 2023 roku.
• 3 128 730 zł w 2022 roku.
• 2 016 367 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 227 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 137 zł w 2023 roku.
• 53 460 zł w 2022 roku.
• 306 584 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Gq group wynosi 3 538 040 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 216 379 zł a 10 864 176 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 704 308 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 538 040 zł w 2023 roku.
• 2 436 437 zł w 2022 roku.
• 2 771 968 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gq group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Gq group wyniosła 487 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 487 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 487 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 288 505 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 198 711 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 93 043 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 487 216 zł w 2023 roku.
• 414 534 zł w 2022 roku.
• 514 261 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Gq group wyniosły 198 711 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 487 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 742 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 198 711 zł w 2023 roku
• 232 166 zł w 2022 roku
• 245 746 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Gq group wykazała przychody na poziomie 4 345 671 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 117 834 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 11 697 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 137 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2339 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 697 zł w 2023 roku
• 13 664 zł w 2022 roku
• 17 060 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Gq group wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki