SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Foodie City Warsaw to dynamiczna organizacja działająca w sercu Warszawy, któraspecjalizuje się w organizacji kulinarnych doświadczeń i wydarzeń eventowych. Oferuje szeroki wachlarz usług, które obejmują warsztaty kulinarne, eventy firmowe oraz wynajem przestrzeni eventowej. Misją Foodie City Warsaw jest dostarczanie wyjątkowych, spersonalizowanych doświadczeń cateringowych, które angażują uczestników i wspierają integrację zespołową. Uczestnicy mają możliwość odkrywania różnych kuchni świata, od tradycyjnej polskiej po tajską i włoską, co wyróżnia tę firmę na tle konkurencji. Foodie City Warsaw angażuje doświadczonych kucharzy oraz pasjonatów kulinariów, którzy nie tylko przekazują techniki gotowania, ale również inspirują i motywują swoich uczniów. Organizacja stawia na jakość, komfort i unikalne przeżycia kulinarne, co sprawia, że każde wydarzenie jest starannie zaplanowane i dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.
W skrócie
Organizacja warsztatów kulinarnych dla dzieci i dorosłych.
Organizacja eventów firmowych i integracyjnych.
Wynajem przestrzeni eventowej w centrum Warszawy.
Oferowanie różnorodnych kuchni świata w programie warsztatów.
Realizacja i obsługa eventów od planowania po wykonanie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Uniwersytet kulinarny osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -8751 zł.
Zysk netto wyniósł 8751 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8751 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Uniwersytet kulinarny wynosi 67 977 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 313 zł a 122 516 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 977 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 67 977 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Uniwersytet kulinarny wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Uniwersytet kulinarny wyniosła 224 978 zł.
a
ktywa obrotowe to 224 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 224 978 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 751 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 211 227 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 224 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 224 978 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Uniwersytet kulinarny wyniosły 211 227 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 224 978 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 211 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 211 227 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku