GASTROPULS.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000775982
NIP
9452226121
REGON
382779349

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
13,4 mln
zysk
39 tys.
wartość firmy
9,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. NISKA, 6
Kod pocztowy
31-306
Rejestracja
2019-03-08
Rozpoczęcie działalności
2019-03-08
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.gastropuls.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Gastropuls.pl osiągnęła 13 369 072 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 369 072 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 329 841 zł.
Zysk netto wyniósł 39 231 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 342 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 369 072 zł w 2022 roku.
• 13 032 414 zł w 2021 roku.
• 8 354 276 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 231 zł w 2022 roku.
• 220 002 zł w 2021 roku.
• 384 163 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastropuls.pl wynosi 9 267 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 197 425 zł a 33 422 681 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 316 766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 267 065 zł w 2022 roku.
• 9 736 284 zł w 2021 roku.
• 7 404 666 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Gastropuls.pl wyniosła 2 391 357 zł.
a
ktywa trwałe to 17 555 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 373 802 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 391 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 263 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 128 124 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 597 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 391 357 zł w 2022 roku.
• 1 548 193 zł w 2021 roku.
• 1 527 186 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Gastropuls.pl wyniosły 2 128 124 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 391 357 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 532 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 128 124 zł w 2022 roku
• 1 324 191 zł w 2021 roku
• 1 129 190 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
• 74% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Gastropuls.pl wykazała przychody na poziomie 13 369 072 zł.
Organizacja zarobiła 60 125 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 894 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 231 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 35% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5224 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 894 zł w 2022 roku
• 15 432 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Gastropuls.pl wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki