WINGS BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000773544
NIP
9662128258
REGON
382651425

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
19 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
165 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
48 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
302 tys.
Info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. ELEWATORSKA, 29
Kod pocztowy
15-620
Rejestracja
2019-02-22
Rozpoczęcie działalności
2019-02-22
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
office@vincibags.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wings brand osiągnęła 165 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 165 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 117 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 47 907 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 54 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 165 000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 156 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 907 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Wings brand wynosi 302 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 625 zł a 670 691 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 130 027 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 302 251 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wings brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Wings brand wyniosły 117 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -14 952 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 90 022 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 26.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Wings brand wyniosła 19 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 19 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 833 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 229 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9153 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 062 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 251%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5,752%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 126.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2879.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Wings brand wyniosły 18 229 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 229 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wings brand wykazała przychody na poziomie 165 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 47 907 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 907 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -549 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wings brand wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sakowicz Piotr posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pieśniak Maciej posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pieśniak Maciej (50% udziałów)
• Sakowicz Piotr (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.02.2019 do 08.10.2021:
• Pieśniak Maciej (33% udziałów)
• Sakowicz Piotr (33% udziałów)
• Sakowicz Przemysław (33% udziałów)

Podobne organizacje do WINGS BRAND

Organizacja Numer KRS
1
0000898930
2
0000722205
3
0000207344
4
0000259593
5
0000544038
6
0000857863
7
0000332424
8
0000678319
9
0000714772
10
0000751594
11
0000837066
12
0000539779
13
0000731372
14
0000273512
15
0000784450
16
0000201183
17
0000369526
18
0000304895
19
0000383074
20
0000574604
21
0000851645
22
0000875298
23
0000235628
24
0000549713
25
0000813947
26
0000532158
27
0000531150
28
0000486582
29
0000694703
30
0000690992