WINGS BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000773544
NIP
9662128258
REGON
382651425

Podsumowanie

aktywa
19 tys.
przychód
165 tys.
zysk
48 tys.
wartość firmy
302 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. ELEWATORSKA, 29
Kod pocztowy
15-620
Rejestracja
2019-02-22
Rozpoczęcie działalności
2019-02-22
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.vincibags.pl
Email
office@vincibags.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Wings brand osiągnęła 165 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 165 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 093 zł.
Zysk netto wyniósł 47 907 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 54 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 165 000 zł w 2021 roku.
• 153 314 zł w 2020 roku.
• 57 000 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 24 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 907 zł w 2021 roku.
• -52 668 zł w 2020 roku.
• -405 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wings brand wynosi 302 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 625 zł a 670 691 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 130 027 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 302 251 zł w 2021 roku.
• 102 209 zł w 2020 roku.
• 42 196 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Wings brand wyniosła 19 062 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 833 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 229 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 062 zł w 2021 roku.
• 18 695 zł w 2020 roku.
• 37 367 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 251%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5,752%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 126.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2879.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Wings brand wyniosły 18 229 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 229 zł w 2021 roku
• 65 769 zł w 2020 roku
• 31 773 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2021 roku
• 352% w 2020 roku
• 85% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Wings brand wykazała przychody na poziomie 165 000 zł.
Organizacja zarobiła 47 907 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 907 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -549 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 1097 zł w 2019 roku

Organizacja Wings brand wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pieśniak Maciej posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Sakowicz Piotr posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pieśniak Maciej (50% udziałów)
• Sakowicz Piotr (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.02.2019 do 08.10.2021:
• Pieśniak Maciej (33% udziałów)
• Sakowicz Piotr (33% udziałów)
• Sakowicz Przemysław (33% udziałów)