Organizacja Grupa marketingowa osiągnęła 39 832 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 832 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 631 zł.
Strata netto wyniosła 3799 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 832 zł w 2022 roku.
• 168 186 zł w 2021 roku.
• 155 192 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3799 zł w 2022 roku.
• -11 573 zł w 2021 roku.
• -10 543 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa marketingowa wynosi 26 554 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 99 579 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6639 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 554 zł w 2022 roku.
• 114 277 zł w 2021 roku.
• 114 294 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa marketingowa wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa marketingowa wyniosła 522 zł.
a
ktywa obrotowe to 522 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 522 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1450 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 522 zł w 2022 roku.
• 11 425 zł w 2021 roku.
• 32 283 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -728%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 409%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -182.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 102.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa marketingowa wyniosły 1450 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 522 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 278%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1450 zł w 2022 roku
• 8554 zł w 2021 roku
• 17 839 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 278% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa marketingowa wykazała przychody na poziomie 39 832 zł.
Organizacja zarobiła -3799 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3799 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku