CONTENT MAKERS ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000761016
NIP
9462684865
REGON
381961566

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
24,7 mln
zysk
800 tys.
wartość firmy
20,3 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FREZERÓW, 3
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2018-12-04
Rozpoczęcie działalności
2018-12-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Content makers online osiągnęła 24 674 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 633 621 zł. Pozostałe przychody to 41 011 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 833 252 zł.
Zysk netto wyniósł 800 368 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 224 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 674 631 zł w 2021 roku.
• 10 690 617 zł w 2020 roku.
• 6 715 704 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 266 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 800 368 zł w 2021 roku.
• 5397 zł w 2020 roku.
• 17 971 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content makers online wynosi 20 272 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 621 552 zł a 61 686 578 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 757 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 272 780 zł w 2021 roku.
• 7 169 942 zł w 2020 roku.
• 4 566 248 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Content makers online wyniosła 1 582 130 zł.
a
ktywa trwałe to 9896 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 572 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 582 130 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 828 736 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 753 394 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 527 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 582 130 zł w 2021 roku.
• 137 694 zł w 2020 roku.
• 546 344 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Content makers online wyniosły 753 394 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 582 130 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 251 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 753 394 zł w 2021 roku
• 109 326 zł w 2020 roku
• 523 373 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
• 96% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Content makers online wykazała przychody na poziomie 24 674 631 zł.
Organizacja zarobiła 996 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 196 135 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 800 368 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 65 378 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 196 135 zł w 2021 roku
• 3334 zł w 2020 roku
• 4215 zł w 2019 roku

Organizacja Content makers online wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kaltenbrunner Per posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.09.2020 jest Kaltenbrunner Per kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.01.2019 do 03.09.2020 był Kaltenbrunner Per Johan kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 04.12.2018 do 10.01.2019 najwięcej udziałów posiadał Reddito Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.