Organizacja Content makers online osiągnęła 24 674 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 633 621 zł. Pozostałe przychody to 41 011 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 833 252 zł.
Zysk netto wyniósł 800 368 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 224 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 674 631 zł w 2021 roku.
• 10 690 617 zł w 2020 roku.
• 6 715 704 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 266 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 800 368 zł w 2021 roku.
• 5397 zł w 2020 roku.
• 17 971 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content makers online wynosi 20 272 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
621 552 zł a 61 686 578 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 757 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 272 780 zł w 2021 roku.
• 7 169 942 zł w 2020 roku.
• 4 566 248 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Content makers online wyniosła 1 582 130 zł.
a
ktywa trwałe to 9896 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 572 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 582 130 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 828 736 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 753 394 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 527 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 582 130 zł w 2021 roku.
• 137 694 zł w 2020 roku.
• 546 344 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Content makers online wyniosły 753 394 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 582 130 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 251 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 753 394 zł w 2021 roku
• 109 326 zł w 2020 roku
• 523 373 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
• 96% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Content makers online wykazała przychody na poziomie 24 674 631 zł.
Organizacja zarobiła 996 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 196 135 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 800 368 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 65 378 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 196 135 zł w 2021 roku
• 3334 zł w 2020 roku
• 4215 zł w 2019 roku