Underwater Media to unikalna firma specjalizująca się w marketingu i mediachspołecznościowych w branży nurkowej. Wyróżnia się swoją pasją do nurkowania oraz umiejętnościami nie tylko w filmowaniu i fotografii podwodnej, ale również w projektowaniu stron internetowych oraz zarządzaniu treściami w social media. Zespół składa się z doświadczonych nurków, fotografów i kreatywnych specjalistów, których łączy umiłowanie do podwodnego świata. Firma oferuje kompleksową obsługę od organizacji pozycjonowania i tworzenia treści, aż po współpracę z mediami. Unikalnym aspektem ich działalności jest tworzenie filmów i mini-serii filmowych dostosowanych do platform społecznościowych, co czyni ich ofertę atrakcyjną dla klientów z branży nurkowej. Współpracując z różnymi partnerami medialnymi w Europie, firma aktywnie promuje nurkowanie i jego niepowtarzalną kulturę, nadając jej nowoczesny wymiar.
W skrócie
Specjalizacja w filmowaniu i fotografii podwodnej
Zarządzanie mediami społecznościowymi dla branży nurkowej
Projektowanie stron www i SEO
Tworzenie filmów dostosowanych do social media
Obsługa PR i kontakt z mediami w branży nurkowej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Underwater media osiągnęła 451 701 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 451 701 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 391 647 zł.
Zysk netto wyniósł 60 054 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 112 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 451 701 zł w 2022 roku.
• 310 708 zł w 2021 roku.
• 252 529 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 054 zł w 2022 roku.
• -7001 zł w 2021 roku.
• -10 004 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Underwater media wynosi 586 201 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
44 852 zł a 1 129 253 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 146 550 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 586 201 zł w 2022 roku.
• 207 139 zł w 2021 roku.
• 173 415 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Underwater media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Underwater media wyniosła 110 651 zł.
a
ktywa trwałe to 15 278 zł.
a
ktywa obrotowe to 95 373 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 651 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 59 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 848 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 651 zł w 2022 roku.
• 82 458 zł w 2021 roku.
• 41 023 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Underwater media wyniosły 50 848 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 651 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 848 zł w 2022 roku
• 82 709 zł w 2021 roku
• 34 273 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
• 84% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Underwater media wykazała przychody na poziomie 451 701 zł.
Organizacja zarobiła 67 706 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7652 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 054 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1913 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7652 zł w 2022 roku
• 377 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku