WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO DO KWOTY 50.000,00 ZŁ. DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI W IMIENIU SPÓŁKI POWYŻWEJ KWOTY 50.000,00 ZŁ WYMAGANA JEST ZGODA WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARĄDU.
Brandkick to butik produkcyjny, który oferuje kompleksowe wsparcie marketingowe dla firm. Specjalizuje się w różnych działaniach, które obejmują content marketing, marketing w mediach społecznościowych oraz kampanie reklamowe w Google Ads i Facebook Ads. Organizacja wyróżnia się elastycznym podejściem do potrzeb klientów, dostosowując usługi do konkretnych wymagań. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zrealizowała szereg projektów, w tym produkcje wideo oraz organizację wydarzeń, co pozwoliło jej zdobyć zaufanie w branży. Wspiera różnorodne marki, od start-upów po lokalne instytucje, poprzez skuteczną promocję ich oferty i budowanie ich rozpoznawalności na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandkick osiągnęła 441 477 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 441 435 zł. Pozostałe przychody to 42 zł.
Całkowite koszty wyniosły 442 781 zł.
Strata netto wyniosła 1346 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 88 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 441 477 zł w 2023 roku.
• 660 519 zł w 2022 roku.
• 325 165 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1346 zł w 2023 roku.
• -6923 zł w 2022 roku.
• -8134 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandkick wynosi 1 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandkick wynosi 301 607 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 103 693 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 60 321 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 301 607 zł w 2023 roku.
• 448 644 zł w 2022 roku.
• 230 267 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandkick wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 210 296
zł.
Koszty operacyjne Brandkick wyniosły 440 415
zł.
Wynagrodzenia stanowią 48%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
42 059 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 210 296 zł w 2023 roku
• 249 041 zł w 2022 roku
• 248 073 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
48% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
•
74% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandkick wyniosła 29 622 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 622 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 622 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9719 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 903 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 622 zł w 2023 roku.
• 101 539 zł w 2022 roku.
• 28 428 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandkick wyniosły 19 903 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 622 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 903 zł w 2023 roku
• 90 474 zł w 2022 roku
• 10 441 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandkick wykazała przychody na poziomie 441 477 zł.
Organizacja zarobiła -1346 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1346 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 82 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Brandkick wykazała zysk netto większy niż 35% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 35% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.