Organizacja Brand distribution trade osiągnęła 83 091 326 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 82 990 020 zł. Pozostałe przychody to 101 307 zł.
Całkowite koszty wyniosły 77 945 089 zł.
Zysk netto wyniósł 5 044 931 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 71 292 082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 091 326 zł w 2019 roku.
• 11 799 244 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4 666 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 044 931 zł w 2019 roku.
• 378 223 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution trade wynosi 79 588 924 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 014 983 zł a 207 728 316 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 978 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 588 924 zł w 2019 roku.
• 9 610 338 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand distribution trade wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,144% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,16% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand distribution trade wyniosła 10 589 880 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 589 880 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 589 880 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 353 310 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 236 569 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 302 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 589 880 zł w 2019 roku.
• 5 287 344 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand distribution trade wyniosły 5 236 569 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 589 880 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 257 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 236 569 zł w 2019 roku
• 4 978 965 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 44.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2019 roku
• 94% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand distribution trade wykazała przychody na poziomie 83 091 326 zł.
Organizacja zarobiła 5 044 931 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 044 931 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku