ZIMNO to polska marka odzieżowa dedykowana osobom aktywnym, która oferuje szerokiasortyment odzieży sportowej. Głównym celem marki jest zapewnienie komfortu oraz stylowego wyglądu w trakcie uprawiania sportów zimowych i letnich. Producent kładzie nacisk na wysoką jakość materiałów, co jest szczególnie istotne w kontekście wymagań stawianych przez osoby uprawiające takie sporty jak narciarstwo, snowboarding czy windsurfing. ZIMNO wyróżnia się na rynku dzięki lokalnej produkcji, która odbywa się w Polsce. Asortyment obejmuje różnorodne ubrania, w tym czapki, bluzy, t-shirty, kurtki i akcesoria, dostosowane zarówno do kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Marka regularnie wprowadza nowe kolekcje, które odzwierciedlają bieżące trendy, a także daje możliwość skompletowania modnego „total look”. Dodatkowo, ZIMNO promuje ekologię i świadome zakupy, oferując zniżki oraz politykę łatwego zwrotu produktów, co zwiększa komfort zakupów klientów.
W skrócie
Produkcja odzieży sportowej w Polsce
Oferta obejmuje czapki, bluzy, t-shirty, kurtki
Dostosowane produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci
Nowe kolekcje inspirowane bieżącymi trendami
Zniżki i łatwy proces zwrotu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zimno osiągnęła 3 329 282 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 328 432 zł. Pozostałe przychody to 850 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 504 958 zł.
Strata netto wyniosła 1 176 525 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 665 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 329 282 zł w 2022 roku.
• 1 864 364 zł w 2021 roku.
• 204 309 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -235 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 176 525 zł w 2022 roku.
• -143 143 zł w 2021 roku.
• -13 070 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zimno wynosi 2 219 521 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 323 206 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 443 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 219 521 zł w 2022 roku.
• 1 242 909 zł w 2021 roku.
• 136 206 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zimno wynosi 2,22%. To oznacza, że firma ma szansę 2,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,428% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,22% w 2022 roku.
• 0,61% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zimno wyniosła 3 377 834 zł.
a
ktywa trwałe to 110 940 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 266 894 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 377 834 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 392 749 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 770 583 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 675 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 377 834 zł w 2022 roku.
• 1 876 270 zł w 2021 roku.
• 27 387 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła -35%.
Marża netto wyniosła -35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zimno wyniosły 4 770 583 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 377 834 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 141%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 954 117 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 770 583 zł w 2022 roku
• 2 133 483 zł w 2021 roku
• 141 457 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 141% w 2022 roku
• 114% w 2021 roku
• 517% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zimno wykazała przychody na poziomie 3 329 282 zł.
Organizacja zarobiła -1 176 525 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 176 525 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku