SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM SKŁADANIA ORAZ PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Marketing Mobile Service Sp. z o.o. to innowacyjna platforma działająca pod markąGRUZExpress.pl, której celem jest uproszczenie procesu wynajmu kontenerów na gruz w Polsce. Dzięki zaawansowanej porównywarce, użytkownicy mogą szybko i bezproblemowo zestawiać oferty od różnych dostawców w swoim regionie. Platforma umożliwia zamówienie kontenera online, co pozwala na załatwienie wszelkich formalności w kilku prostych krokach. Klienci wprowadzają lokalizację, przeglądają dostępne oferty, dokonują wyboru oraz płacą za wynajem bez ukrytych kosztów. Market Mobile Service wyróżnia się krótkim czasem realizacji, minimalizacją formalności oraz dostępnością usług przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Misją firmy jest zapewnienie przejrzystości w usługach wynajmu kontenerów oraz dostarczenie narzędzi ułatwiających ich porównanie. Użytkownicy mogą także zapoznać się z opiniami innych klientów, co wspomaga podejmowanie decyzji. GRUZExpress.pl jako platforma dla dostawców wywodzących się z regionu, przyczynia się do rozwoju rynku wynajmu kontenerów i usprawnienia e-commerce w tej branży.
W skrócie
Porównywarka ofert wynajmu kontenerów na gruz.
Zamówienia online bez rejestracji i ukrytych kosztów.
Dostępność 24/7 oraz szybka realizacja zamówień.
Opinie użytkowników dotyczące dostawców usług.
Bezpieczne płatności online i fakturowanie transakcji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing mobile service osiągnęła 1 135 730 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 135 729 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 072 900 zł.
Zysk netto wyniósł 62 829 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 378 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 135 730 zł w 2021 roku.
• 373 875 zł w 2020 roku.
• 46 200 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 829 zł w 2021 roku.
• 11 199 zł w 2020 roku.
• -35 423 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing mobile service wynosi 1 075 162 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
66 692 zł a 2 839 326 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 358 387 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 075 162 zł w 2021 roku.
• 313 377 zł w 2020 roku.
• 41 732 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing mobile service wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing mobile service wyniosła 198 244 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 58 963 zł.
a
ktywa obrotowe to 139 281 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 244 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 88 923 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 109 322 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 244 zł w 2021 roku.
• 89 150 zł w 2020 roku.
• 19 330 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing mobile service wyniosły 109 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 244 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 109 322 zł w 2021 roku
• 63 375 zł w 2020 roku
• 4754 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
• 25% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing mobile service wykazała przychody na poziomie 1 135 730 zł.
Organizacja zarobiła 66 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3576 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1192 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3576 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku