MARKETING MOBILE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000754095
NIP
1231415032
REGON
381638285

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
198 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
63 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
LESZNOWOLA
Adres
UL. WIEWIÓRKI, 11
Kod pocztowy
05-506
Rejestracja
2018-10-24
Rozpoczęcie działalności
2018-10-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM SKŁADANIA ORAZ PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Opis
Marketing Mobile Service Sp. z o.o. to innowacyjna platforma działająca pod markąGRUZExpress.pl, której celem jest uproszczenie procesu wynajmu kontenerów na gruz w Polsce. Dzięki zaawansowanej porównywarce, użytkownicy mogą szybko i bezproblemowo zestawiać oferty od różnych dostawców w swoim regionie. Platforma umożliwia zamówienie kontenera online, co pozwala na załatwienie wszelkich formalności w kilku prostych krokach. Klienci wprowadzają lokalizację, przeglądają dostępne oferty, dokonują wyboru oraz płacą za wynajem bez ukrytych kosztów. Market Mobile Service wyróżnia się krótkim czasem realizacji, minimalizacją formalności oraz dostępnością usług przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Misją firmy jest zapewnienie przejrzystości w usługach wynajmu kontenerów oraz dostarczenie narzędzi ułatwiających ich porównanie. Użytkownicy mogą także zapoznać się z opiniami innych klientów, co wspomaga podejmowanie decyzji. GRUZExpress.pl jako platforma dla dostawców wywodzących się z regionu, przyczynia się do rozwoju rynku wynajmu kontenerów i usprawnienia e-commerce w tej branży.
W skrócie
  • Porównywarka ofert wynajmu kontenerów na gruz.
  • Zamówienia online bez rejestracji i ukrytych kosztów.
  • Dostępność 24/7 oraz szybka realizacja zamówień.
  • Opinie użytkowników dotyczące dostawców usług.
  • Bezpieczne płatności online i fakturowanie transakcji.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing mobile service osiągnęła 1 135 730 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 135 729 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 072 900 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 62 829 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 378 577 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 135 730 zł w 2021 roku.
• 373 875 zł w 2020 roku.
• 46 200 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 943 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 829 zł w 2021 roku.
• 11 199 zł w 2020 roku.
• -35 423 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marketing mobile service wynosi 1 075 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 66 692 zł a 2 839 326 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 358 387 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 075 162 zł w 2021 roku.
• 313 377 zł w 2020 roku.
• 41 732 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing mobile service wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marketing mobile service wyniosła 198 244 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 58 963 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 139 281 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 244 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 88 923 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 109 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 081 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 244 zł w 2021 roku.
• 89 150 zł w 2020 roku.
• 19 330 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marketing mobile service wyniosły 109 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 244 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 441 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 109 322 zł w 2021 roku
• 63 375 zł w 2020 roku
• 4754 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
• 25% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing mobile service wykazała przychody na poziomie 1 135 730 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 66 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3576 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 829 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1192 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3576 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing mobile service wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Świtkowska Beata posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rejniak Dawid posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 11.01.2021 jest Świtkowska Beata kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 24.10.2018 do 11.01.2021 była Świtkowska Beata kontrolująca 80% udziałów.

Podobne organizacje do MARKETING MOBILE SERVICE

Organizacja Numer KRS
1
0000804555
2
0000799578
3
0000811909
4
0000912837
5
0000596652
6
0000596600
7
0000661250
8
0000630387
9
0000543616
10
0000377040
11
0000513213
12
0000397440
13
0000726643
14
0000803951
15
0000521338
16
0000563091
17
0000794732
18
0000801576
19
0000817440
20
0000830513
21
0000656451
22
0000815003
23
0000445431
24
0000403003
25
0000755969
26
0000796811
27
0000599121
28
0000843203
29
0000724739
30
0000669740