MARKETING MOBILE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000754095
NIP
1231415032
REGON
381638285

Podsumowanie

aktywa
198 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
63 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
LESZNOWOLA
Adres
UL. WIEWIÓRKI, 11
Kod pocztowy
05-506
Rejestracja
2018-10-24
Rozpoczęcie działalności
2018-10-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM SKŁADANIA ORAZ PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing mobile service osiągnęła 1 135 730 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 135 729 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 072 900 zł.
Zysk netto wyniósł 62 829 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 378 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 135 730 zł w 2021 roku.
• 373 875 zł w 2020 roku.
• 46 200 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 829 zł w 2021 roku.
• 11 199 zł w 2020 roku.
• -35 423 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing mobile service wynosi 1 075 162 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 66 692 zł a 2 839 326 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 358 387 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 075 162 zł w 2021 roku.
• 313 377 zł w 2020 roku.
• 41 732 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing mobile service wyniosła 198 244 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 58 963 zł.
a
ktywa obrotowe to 139 281 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 244 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 88 923 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 109 322 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 244 zł w 2021 roku.
• 89 150 zł w 2020 roku.
• 19 330 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing mobile service wyniosły 109 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 244 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 109 322 zł w 2021 roku
• 63 375 zł w 2020 roku
• 4754 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
• 25% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing mobile service wykazała przychody na poziomie 1 135 730 zł.
Organizacja zarobiła 66 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3576 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1192 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3576 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Marketing mobile service wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Świtkowska Beata posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Rejniak Dawid posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 11.01.2021 jest Świtkowska Beata kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.10.2018 do 11.01.2021 była Świtkowska Beata kontrolująca 80% udziałów.