Organizacja Hibrid-transport osiągnęła 252 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8700 zł. Pozostałe przychody to 243 340 zł.
Całkowite koszty wyniosły -205 792 zł.
Zysk netto wyniósł 214 492 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 252 040 zł w 2023 roku.
• 1 306 792 zł w 2023 roku.
• 1 306 792 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 214 492 zł w 2023 roku.
• 464 678 zł w 2023 roku.
• 464 678 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hibrid-transport wynosi 1 025 995 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 002 892 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 205 199 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 025 995 zł w 2023 roku.
• 2 729 905 zł w 2023 roku.
• 2 729 905 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hibrid-transport wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,045% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2023 roku.
• 0,43% w 2023 roku.
• 0,43% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hibrid-transport wyniosła 1 021 150 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 021 150 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 021 150 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -110 823 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 131 973 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 204 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 021 150 zł w 2023 roku.
• 1 490 283 zł w 2023 roku.
• 1 490 283 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -194%.
Marża operacyjna wyniosła -332%.
Marża netto wyniosła 85%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -38.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -66.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hibrid-transport wyniosły 1 131 973 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 021 150 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 226 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 131 973 zł w 2023 roku
• 1 869 584 zł w 2023 roku
• 1 869 584 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2023 roku
• 125% w 2023 roku
• 125% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hibrid-transport wykazała przychody na poziomie 252 040 zł.
Organizacja zarobiła 214 492 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 214 492 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 2431 zł w 2023 roku
• 2431 zł w 2022 roku