Dystrybucja artykułów spożywczych od polskich producentów.
Szeroki asortyment przekraczający 30 000 SKU.
Logistyka oparta na wieloletnich relacjach z partnerami dostawczymi.
FoodChannel to firma specjalizująca się w dystrybucji produktów spożywczych, która swoją działalność rozpoczęła w 2018 roku. W oparciu o ponad 20-letnie doświadczenie w branży, nawiązała relacje z zaufanymi producentami w Polsce, aby oferować klientom jedynie najwyższej jakości artykuły spożywcze. Oferta FoodChannel obejmuje 30 000 SKU, w tym różnorodne kategorie produktów, takie jak mięso, wędliny, sery, nabiał, pieczywo, desery, owoce, warzywa oraz artykuły suche. Współpraca z renomowanymi producentami oraz sprawna logistyka, która opiera się na wieloletnich relacjach handlowych, zapewnia terminowe i bezproblemowe dostawy towarów. Magazyn zlokalizowany w Wielkopolsce stanowi kluczowy element infrastruktury, z której towar przesyłany jest do klientów na terenie Europy, co czyni FoodChannel solidnym partnerem w branży dystrybucji artykułów spożywczych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Food channel osiągnęła 2 314 122 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 234 666 zł. Pozostałe przychody to 79 455 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 343 130 zł.
Zysk netto wyniósł 891 536 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 385 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 314 122 zł w 2023 roku.
• 2 353 590 zł w 2022 roku.
• 2 306 406 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 148 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 891 536 zł w 2023 roku.
• 985 578 zł w 2022 roku.
• 1 170 073 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Food channel wynosi 926 tys. zł.
EBITDA Food channel wynosi 933 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food channel wynosi 5 721 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
612 602 zł a 12 481 503 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 953 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 721 493 zł w 2023 roku.
• 6 252 129 zł w 2022 roku.
• 7 090 188 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Food channel wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 533 089
zł.
Koszty operacyjne Food channel wyniosły 1 309 047
zł.
Wynagrodzenia stanowią 41%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
88 848 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 533 089 zł w 2023 roku
• 495 993 zł w 2022 roku
• 492 983 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
41% w 2023 roku
•
39% w 2022 roku
•
43% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Food channel wyniosła 1 006 337 zł.
a
ktywa trwałe to 11 016 zł.
a
ktywa obrotowe to 995 322 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 006 337 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 816 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 189 535 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 167 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 006 337 zł w 2023 roku.
• 2 040 215 zł w 2022 roku.
• 1 408 251 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 89%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 109%.
Marża operacyjna wyniosła 41%.
Marża netto wyniosła 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Food channel wyniosły 189 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 006 337 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 189 535 zł w 2023 roku
• 1 052 537 zł w 2022 roku
• 245 196 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Food channel wykazała przychody na poziomie 2 314 122 zł.
Organizacja zarobiła 980 528 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 88 992 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 891 536 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 832 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 88 992 zł w 2023 roku
• 97 876 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Food channel wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki