BRANDGOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000745027
NIP
9442260613
REGON
381028842

Podsumowanie

aktywa
484 tys.
przychód
1,8 mln
zysk
307 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
OCHOJNO
Adres
STAROPOLSKA, 25
Kod pocztowy
32-040
Rejestracja
2018-08-20
Rozpoczęcie działalności
2018-08-20
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandgood osiągnęła 1 751 964 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 737 153 zł. Pozostałe przychody to 14 810 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 430 503 zł.
Zysk netto wyniósł 306 650 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 437 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 751 964 zł w 2022 roku.
• 1 535 516 zł w 2021 roku.
• 1 688 003 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 76 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 306 650 zł w 2022 roku.
• -29 181 zł w 2021 roku.
• 67 888 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandgood wynosi 2 640 176 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 245 599 zł a 4 379 909 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 660 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 640 176 zł w 2022 roku.
• 1 071 698 zł w 2021 roku.
• 1 474 051 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandgood wyniosła 484 271 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 56 582 zł.
a
ktywa obrotowe to 427 689 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 484 271 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 327 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 156 806 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 121 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 484 271 zł w 2022 roku.
• 327 649 zł w 2021 roku.
• 330 167 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandgood wyniosły 156 806 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 484 271 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 156 806 zł w 2022 roku
• 263 622 zł w 2021 roku
• 227 279 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 80% w 2021 roku
• 69% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandgood wykazała przychody na poziomie 1 751 964 zł.
Organizacja zarobiła 327 049 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 399 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 306 650 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 399 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandgood wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki