CREATIVITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000740677
NIP
8522647733
REGON
380795999

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
2,1 mln
zysk
629 tys.
wartość firmy
4,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
UL. 26 KWIETNIA, 83
Kod pocztowy
71-126
Rejestracja
2018-07-20
Rozpoczęcie działalności
2018-07-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creativity osiągnęła 2 108 075 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 100 536 zł. Pozostałe przychody to 7539 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 471 317 zł.
Zysk netto wyniósł 629 219 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 527 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 108 075 zł w 2022 roku.
• 1 197 079 zł w 2021 roku.
• 960 434 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 157 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 629 219 zł w 2022 roku.
• 353 915 zł w 2021 roku.
• 136 484 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativity wynosi 4 789 247 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 866 987 zł a 8 809 071 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 197 312 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 789 247 zł w 2022 roku.
• 2 608 785 zł w 2021 roku.
• 1 315 861 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creativity wyniosła 1 351 213 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 28 313 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 322 900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 351 213 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 155 982 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 195 231 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 337 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 351 213 zł w 2022 roku.
• 607 986 zł w 2021 roku.
• 246 328 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creativity wyniosły 195 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 351 213 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 195 231 zł w 2022 roku
• 81 223 zł w 2021 roku
• 73 480 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creativity wykazała przychody na poziomie 2 108 075 zł.
Organizacja zarobiła 691 954 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 62 735 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 629 219 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 684 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 62 735 zł w 2022 roku
• 36 014 zł w 2021 roku
• 17 038 zł w 2020 roku

Organizacja Creativity wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Żerucha Zbigniew posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Żerucha Elżbieta posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 31.10.2019 jest Żerucha Zbigniew kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.07.2018 do 31.10.2019 był Król Edward kontrolując 49% udziałów.