Diesel Card to organizacja zajmująca się dystrybucją kart paliwowych, oferującychszereg usług dla kierowców oraz przedsiębiorstw transportowych. Dzięki współpracy z ponad 2000 stacjami benzynowymi w Unii Europejskiej oraz krajach WNP, użytkownicy mogą korzystać z bezpłatnych kart, które umożliwiają wygodne tankowanie paliwa w sieciach własnościowych oraz partnerskich. Oferta Diesel Card obejmuje również opcje zwrotu podatku VAT oraz płatności za drogi, co stanowi znaczne ułatwienie dla firm transportowych. Wyjątkowym atutem firmy jest codzienna wysyłka raportów e-mail oraz możliwość otrzymywania faktur w formie elektronicznej lub papierowej, co zwiększa komfort korzystania z usług. Diesel Card wyróżnia się na tle konkurencji dzięki kompleksowej obsłudze oraz dostosowanej ofercie do potrzeb swoich klientów.
W skrócie
Dystrybucja kart paliwowych
Współpraca z ponad 2000 stacjami w UE i krajach WNP
Usługi zwrotu podatku VAT i płatności drogowych
Codzienna wysyłka raportów e-mail
Faktury w formie elektronicznej i papierowej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Diesel-card osiągnęła 77 543 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 886 zł. Pozostałe przychody to 1657 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 224 zł.
Zysk netto wyniósł 9662 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 19 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 543 zł w 2021 roku.
• 55 913 zł w 2020 roku.
• 73 656 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2416 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9662 zł w 2021 roku.
• 9372 zł w 2020 roku.
• 33 222 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Diesel-card wynosi 10 tys. zł.
EBITDA Diesel-card wynosi 10 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
2509 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 10 036 zł w
2021 roku.
• 8302 zł w
2020 roku.
• 33 345 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
2537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 10 150 zł w
2021 roku.
• 8302 zł w
2020 roku.
• 33 345 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Diesel-card wynosi 105 519 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 175 zł a 193 858 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 26 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 519 zł w 2021 roku.
• 95 898 zł w 2020 roku.
• 196 096 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Diesel-card wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Diesel-card wyniosła 42 181 zł.
a
ktywa trwałe to 6676 zł.
a
ktywa obrotowe to 35 505 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 181 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 948 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 181 zł w 2021 roku.
• 47 967 zł w 2020 roku.
• 37 041 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Diesel-card wyniosły 21 948 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 181 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 948 zł w 2021 roku
• 19 790 zł w 2020 roku
• 18 236 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku
• 49% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Diesel-card wykazała przychody na poziomie 77 543 zł.
Organizacja zarobiła 10 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1104 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9662 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 276 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1104 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Diesel-card wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 27% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki