DIESEL-CARD specjalizuje się w dostarczaniu kart paliwowych, które znaczącoułatwiają zarządzanie wydatkami związanymi z paliwem dla firm transportowych oraz właścicieli flot. Oferuje bezpłatne karty, które można wykorzystać na ponad 2000 stacjach paliwowych w Unii Europejskiej oraz krajach WNP. Dzięki rozbudowanej sieci własnych stacji paliw oraz partnerskich punktów obsługi, klienci zyskują dostęp do różnorodnych usług związanych z tankowaniem. DIESEL-CARD wyróżnia się również innowacyjnym podejściem do raportowania i dokumentacji, zapewniając codzienną wysyłkę raportów w formie elektronicznej oraz możliwość wystawiania faktur w dwóch formatach – papierowej lub elektronicznej. Dodatkowo, firma wspiera swoich klientów w rozliczeniach, oferując możliwość zwrotu podatku VAT oraz pomocą w uiszczaniu opłat drogowych czy myt. Z tą wszelką ofertą, DIESEL-CARD staje się niezastąpionym partnerem dla każdej firmy, która chce zoptymalizować koszty związane z transportem.
W skrócie
Dostarczanie kart paliwowych dla firm transportowych
Dostęp do ponad 2000 stacji paliwowych w UE i krajach WNP
Codzienna wysyłka raportów e-mail i elektroniczne faktury
Obsługa zwrotu podatku VAT oraz opłat drogowych
Własne stacje paliw oraz partnerska sieć
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Diesel-card osiągnęła 203 458 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 203 458 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 202 486 zł.
Zysk netto wyniósł 972 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 910 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 203 458 zł w 2023 roku.
• 100 112 zł w 2022 roku.
• 410 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 972 zł w 2023 roku.
• 37 655 zł w 2022 roku.
• -390 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Diesel-card wynosi 172 231 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9723 zł a 508 646 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 172 231 zł w 2023 roku.
• 249 337 zł w 2022 roku.
• 4005 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Diesel-card wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Diesel-card wyniosła 53 071 zł.
a
ktywa trwałe to 2370 zł.
a
ktywa obrotowe to 50 701 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 53 071 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 604 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9467 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 53 071 zł w 2023 roku.
• 42 632 zł w 2022 roku.
• 5445 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Diesel-card wyniosły 9467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 53 071 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9467 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 469 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Diesel-card wykazała przychody na poziomie 203 458 zł.
Organizacja zarobiła 1528 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 556 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 972 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 93 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 556 zł w 2023 roku
• 4133 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Diesel-card wykazała zysk netto większy niż 48% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.