BRAND DISTRIBUTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000737463
NIP
5213832069
REGON
380587663

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
5
zysk
-82 tys.
wartość firmy
4
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 18
Kod pocztowy
02-653
Rejestracja
2018-06-22
Rozpoczęcie działalności
2018-06-22
Kapitał zakładowy
21000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution group osiągnęła 5 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 81 552 zł.
Strata netto wyniosła 81 552 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 zł w 2022 roku.
• 4 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -19 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -81 552 zł w 2022 roku.
• -25 105 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution group wynosi 4 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 13 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2022 roku.
• 3 zł w 2021 roku.
• 1166 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution group wyniosła 1 080 551 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 023 537 zł.
a
ktywa obrotowe to 57 015 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 080 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 280 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 104 831 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 269 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 080 551 zł w 2022 roku.
• 1 093 149 zł w 2021 roku.
• 1555 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 336%.
Marża netto wyniosła -1,524,329%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 103.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -350901.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution group wyniosły 1 104 831 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 080 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 275 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 104 831 zł w 2022 roku
• 1 101 699 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution group wykazała przychody na poziomie 5 zł.
Organizacja zarobiła -81 552 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -81 552 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand distribution group wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sawosz Wiktor posiada 392 udziałów, które stanowią 93.3% firmy.
Największym udziałowcem od 06.06.2022 jest Sawosz Wiktor kontrolujący 93% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.06.2018 do 06.06.2022 był Sawosz Wiktor kontrolując 98% udziałów.