Organizacja Brand distribution group osiągnęła 5 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 81 552 zł.
Strata netto wyniosła 81 552 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 zł w 2022 roku.
• 4 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -81 552 zł w 2022 roku.
• -25 105 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution group wynosi 4 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 13 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2022 roku.
• 3 zł w 2021 roku.
• 1166 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand distribution group wyniosła 1 080 551 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 023 537 zł.
a
ktywa obrotowe to 57 015 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 080 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 280 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 104 831 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 269 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 080 551 zł w 2022 roku.
• 1 093 149 zł w 2021 roku.
• 1555 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 336%.
Marża netto wyniosła -1,524,329%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 103.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -350901.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand distribution group wyniosły 1 104 831 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 080 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 275 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 104 831 zł w 2022 roku
• 1 101 699 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand distribution group wykazała przychody na poziomie 5 zł.
Organizacja zarobiła -81 552 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -81 552 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku