Organizacja Brand distribution group osiągnęła 41 254 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 41 254 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 474 zł.
Strata netto wyniosła 32 474 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 254 zł w 2023 roku.
• 5 zł w 2022 roku.
• 4 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -32 474 zł w 2023 roku.
• -81 552 zł w 2022 roku.
• -25 105 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution group wynosi 27 502 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 103 134 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 502 zł w 2023 roku.
• 4 zł w 2022 roku.
• 3 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand distribution group wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand distribution group wyniosły 18 584
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand distribution group wyniosła 1 093 535 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 080 276 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 093 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -121 575 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 215 110 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 217 827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 093 535 zł w 2023 roku.
• 1 080 551 zł w 2022 roku.
• 1 093 149 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża netto wyniosła -79%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24129.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand distribution group wyniosły 1 215 110 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 093 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 242 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 215 110 zł w 2023 roku
• 1 104 831 zł w 2022 roku
• 1 101 699 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2023 roku
• 102% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand distribution group wykazała przychody na poziomie 41 254 zł.
Organizacja zarobiła -32 474 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -32 474 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku