Organizacja Creative business partners osiągnęła 228 488 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 228 488 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 590 zł.
Zysk netto wyniósł 109 898 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 76 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 228 488 zł w 2020 roku.
• 294 102 zł w 2019 roku.
• 195 791 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 109 898 zł w 2020 roku.
• 239 207 zł w 2019 roku.
• 161 250 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative business partners wynosi 120 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative business partners wynosi 978 432 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
342 732 zł a 2 061 419 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 326 144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 978 432 zł w 2020 roku.
• 1 456 989 zł w 2019 roku.
• 900 216 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative business partners wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative business partners wyniosła 577 936 zł.
a
ktywa obrotowe to 577 936 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 577 936 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 515 355 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 581 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 192 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 577 936 zł w 2020 roku.
• 457 664 zł w 2019 roku.
• 194 797 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża netto wyniosła 48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative business partners wyniosły 62 581 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 577 936 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 581 zł w 2020 roku
• 52 207 zł w 2019 roku
• 28 547 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2020 roku
• 11% w 2019 roku
• 15% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative business partners wykazała przychody na poziomie 228 488 zł.
Organizacja zarobiła 120 272 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 374 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 109 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3458 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 374 zł w 2020 roku
• 23 660 zł w 2019 roku
• 28 547 zł w 2018 roku
Organizacja Creative business partners wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.003%.