SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. KOMPLEMENTARIUSZ BĘDĄCY OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. ZA KOMPLEMENTARIUSZA BĘDĄCEGO OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DZIAŁA OBECNIE TOMASZ BRUSS - PREZES ZARZĄDU (JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU).
Mediafarm to dynamiczna firma specjalizująca się w prowadzeniu zaawansowanychkampanii reklamowych w internecie. Swoje usługi kieruje zarówno do reklamodawców, jak i wydawców internetowych serwisów, oferując im efektywne narzędzia do zwiększenia zasięgów reklamowych i monetyzacji treści. Mediafarm realizuje kampanie z wykorzystaniem różnych formatów, takich jak wideo pre-roll, display oraz rozwiązania niestandardowe, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Reklamodawcy korzystający z usług Mediafarm zyskują możliwość precyzyjnego targetowania reklam na podstawie danych demograficznych, zachowań użytkowników, tagów i tematyki. Firma współpracuje z ponad tysiącem witryn internetowych z całego świata, co pozwala jej na dotarcie do milionów odbiorców każdego miesiąca. Dla wydawców Mediafarm oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie monetyzacji treści oraz techniczne wsparcie, umożliwiające optymalne wykorzystanie przestrzeni reklamowej na ich stronach. Dzięki różnorodnym formom rozliczenia, takim jak CPM, CPC, czy CPA, Mediafarm potrafi elastycznie dostosować się do potrzeb zarówno reklamodawców, jak i wydawców, osiągając efekt win-win dla wszystkich stron zaangażowanych w kampanię. Mediafarm wyróżnia się również indywidualnym podejściem do każdej kampanii, oferując zintegrowane rozwiązania reklamowe skierowane do specyficznych segmentów konsumentów. Firma stawia na oryginalne serwisy internetowe stworzone przez pasjonatów, co pozwala na budowanie zaangażowanych społeczności wokół reklamowanych treści.
W skrócie
Prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych online
Monetyzacja treści internetowych wydawców
Precyzyjne targetowanie reklam
Współpraca z tysiącem witryn globalnie
Elastyczne formy rozliczenia kampanii
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediafarm osiągnęła 4 975 604 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 959 754 zł. Pozostałe przychody to 15 850 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 267 227 zł.
Strata netto wyniosła 307 473 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 829 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 975 604 zł w 2023 roku.
• 6 343 544 zł w 2022 roku.
• 5 825 672 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -51 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -307 473 zł w 2023 roku.
• 329 642 zł w 2022 roku.
• 188 010 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediafarm wynosi 3 917 874 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 439 010 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 652 979 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 917 874 zł w 2023 roku.
• 6 468 485 zł w 2022 roku.
• 5 309 477 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediafarm wynosi 0,49%. To oznacza, że firma ma szansę 0,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,069% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,49% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediafarm wyniosła 1 963 083 zł.
a
ktywa trwałe to 7755 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 955 328 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 963 083 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 801 073 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 162 010 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 327 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 963 083 zł w 2023 roku.
• 2 364 392 zł w 2022 roku.
• 2 056 554 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -38%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediafarm wyniosły 1 162 010 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 963 083 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 193 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 162 010 zł w 2023 roku
• 1 136 541 zł w 2022 roku
• 1 158 344 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediafarm wykazała przychody na poziomie 4 975 604 zł.
Organizacja zarobiła -307 473 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -307 473 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 33 708 zł w 2022 roku
• 19 267 zł w 2021 roku
Organizacja Mediafarm wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki