MobileB2B to firma marketingowa, która specjalizuje się w realizacji kampaniireklamowych poprzez skuteczne wykorzystanie wielu kanałów komunikacji. Z ich perspektywy komunikacja jest kluczowym elementem budowania relacji zarówno z klientami, jak i w ramach strategii biznesowej. Poprzez szczegółowe doradztwo, MobileB2B pomaga w wyborze odpowiednich metod, które maksymalizują efektywność kampanii reklamowych. W ich ofercie znajdują się różnorodne usługi, takie jak e-mail marketing, display advertising, marketing SMS/MMS oraz kampanie wideo i direct mailing, które są dostosowane do konkretnych grup docelowych, co pozwala na osiągnięcie zamierzonych celów kampanii. Oferują także wsparcie w postaci Call Center, które zajmuje się nie tylko pozyskiwaniem leadów, ale również badaniami rynku, satysfakcji klientów oraz obsługą infolinii. Dzięki innowacyjnym technologiom, jak geotargetowanie czy Digital Out-of-Home 3D, MobileB2B podnosi skuteczność swoich działań reklamowych. Współpraca z MobileB2B to gwarancja precyzyjnego doboru narzędzi oraz stałej optymalizacji kampanii, co stawia ich w czołówce agencji marketingowych.
W skrócie
Ekspert w zakresie kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów.
Strategiczne podejście do e-mail marketingu, display advertising oraz marketingu SMS.
Wielostronne wsparcie w działaniach Call Center: umawianie spotkań, badania rynku.
Innowacyjne rozwiązania w obszarze Digital Out-of-Home 3D.
Optymalizacja kampanii reklamowych oparta na precyzyjnych wskaźnikach sukcesu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mobileb2b osiągnęła 5 562 138 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 494 629 zł. Pozostałe przychody to 67 509 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 506 155 zł.
Zysk netto wyniósł 988 474 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 313 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 562 138 zł w 2023 roku.
• 4 498 954 zł w 2022 roku.
• 5 255 259 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 268 722 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 988 474 zł w 2023 roku.
• 79 008 zł w 2022 roku.
• 452 106 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mobileb2b wynosi 8 689 180 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 027 191 zł a 13 905 345 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 983 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 689 180 zł w 2023 roku.
• 3 601 172 zł w 2022 roku.
• 5 606 008 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mobileb2b wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,629% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,31% w 2022 roku.
• 0,42% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mobileb2b wyniosła 3 527 353 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 527 353 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 527 353 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 369 588 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 157 765 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 527 353 zł w 2023 roku.
• 2 695 937 zł w 2022 roku.
• 2 031 163 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2091.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mobileb2b wyniosły 2 157 765 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 527 353 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 157 765 zł w 2023 roku
• 2 314 823 zł w 2022 roku
• 1 639 057 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mobileb2b wykazała przychody na poziomie 5 562 138 zł.
Organizacja zarobiła 1 085 317 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 96 843 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 988 474 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 141 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 96 843 zł w 2023 roku
• 13 058 zł w 2022 roku
• 92 971 zł w 2021 roku
Organizacja Mobileb2b wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.09%.