Specjalizacja w projektowaniu wnętrz mieszkalnych i komercyjnych
Tworzenie unikatowych pokoi dla dzieci w ramach konceptu MY LITTLE ROOM
Prowadzenie programu telewizyjnego „Podzielić M2” na DOMO+
Wieloletnie doświadczenie w projektach budowlanych i wykonawczych
CZERNY DESIGN to autorska pracownia projektowa specjalizująca się w projektowaniu wnętrz, form użytkowych oraz przestrzeni dla dzieci, z siedzibą w Warszawie. Założona przez Ewę Czerny w roku 2010, od 2017 roku działa pod własną marką. Pracownia posiada bogate portfolio, obejmujące wielokrotnie nagradzane realizacje oraz projekty, które były również przedmiotem międzynarodowych publikacji. Ewa Czerny, jako doświadczony architekt, łączy swoje umiejętności w zakresie projektowania wnętrz mieszkalnych oraz komercyjnych i oferuje unikatowe rozwiązania w aranżacji przestrzeni. W ramach działalności, CZERNY DESIGN zaplanował wprowadzenie konceptu MY LITTLE ROOM, który ma na celu pomoc w tworzeniu wyjątkowych pokoi dziecięcych, a także zwiększenie zasięgu inspiracji dostępnych dla rodziców. Dodatkowo Ewa Czerny jest prowadzącą program telewizyjny „Podzielić M2”, emitowany na kanale DOMO+, w którym zajmuje się projektowaniem i realizacją aranżacji wnętrz, co przyczynia się do popularyzacji jej pracowni i stylu projektowania we współczesnym designie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Czerny design osiągnęła 66 328 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 332 zł. Pozostałe przychody to 996 zł.
Całkowite koszty wyniosły 132 430 zł.
Strata netto wyniosła 67 098 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 66 328 zł w 2022 roku.
• 186 374 zł w 2021 roku.
• 115 317 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -67 098 zł w 2022 roku.
• 36 317 zł w 2021 roku.
• 50 699 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Czerny design wynosi 44 219 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 165 821 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 219 zł w 2022 roku.
• 271 851 zł w 2021 roku.
• 279 676 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Czerny design wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 98 805
zł.
Koszty operacyjne Czerny design wyniosły 127 944
zł.
Wynagrodzenia stanowią 77%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 761 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 98 805 zł w 2022 roku
• 116 875 zł w 2021 roku
• 17 939 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
15.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
77% w 2022 roku
•
79% w 2021 roku
•
29% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Czerny design wyniosła 19 590 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 590 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 590 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -74 499 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 94 088 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 590 zł w 2022 roku.
• 85 200 zł w 2021 roku.
• 39 714 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -343%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła -96%.
Marża netto wyniosła -101%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -68.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Czerny design wyniosły 94 088 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 590 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 480%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 94 088 zł w 2022 roku
• 82 090 zł w 2021 roku
• 72 920 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 480% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 184% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Czerny design wykazała przychody na poziomie 66 328 zł.
Organizacja zarobiła -67 098 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -67 098 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1419 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku