Organizacja Reklam - trans osiągnęła 2 278 223 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 274 851 zł. Pozostałe przychody to 3372 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 415 442 zł.
Strata netto wyniosła 140 591 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 110 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 278 223 zł w 2018 roku.
• 168 204 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -141 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -140 591 zł w 2018 roku.
• 738 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklam - trans wynosi 1 518 815 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 695 557 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 399 424 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 518 815 zł w 2018 roku.
• 119 391 zł w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklam - trans wyniosła 739 474 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 24 733 zł.
a
ktywa obrotowe to 714 740 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 739 474 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -134 854 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 874 327 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 675 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 739 474 zł w 2018 roku.
• 63 930 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 104%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklam - trans wyniosły 874 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 739 474 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 118%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 816 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 874 327 zł w 2018 roku
• 58 193 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 118% w 2018 roku
• 91% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklam - trans wykazała przychody na poziomie 2 278 223 zł.
Organizacja zarobiła -140 591 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -140 591 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku