FABRYKA SŁODYCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000697929
NIP
1231372328
REGON
368464450

Podsumowanie

aktywa
413 tys.
przychód
1,9 mln
zysk
92 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
UL. JANA SOBIESKIEGO, 41
Kod pocztowy
05-510
Rejestracja
2017-10-06
Rozpoczęcie działalności
2017-10-06
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI JEDNOOSOBOWO JAK ÓWNIEŻ PROKURENT JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka słodyczy osiągnęła 1 913 171 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 913 171 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 820 937 zł.
Zysk netto wyniósł 92 234 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 382 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 913 171 zł w 2022 roku.
• 351 127 zł w 2021 roku.
• 956 413 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 92 234 zł w 2022 roku.
• 123 216 zł w 2021 roku.
• 151 051 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka słodyczy wynosi 1 926 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 282 376 zł a 4 782 928 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 385 352 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 926 760 zł w 2022 roku.
• 940 148 zł w 2021 roku.
• 1 362 602 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka słodyczy wyniosła 412 748 zł.
a
ktywa obrotowe to 412 748 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 412 748 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 376 501 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 247 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 82 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 412 748 zł w 2022 roku.
• 311 392 zł w 2021 roku.
• 175 990 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka słodyczy wyniosły 36 247 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 412 748 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 247 zł w 2022 roku
• 27 125 zł w 2021 roku
• 14 939 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka słodyczy wykazała przychody na poziomie 1 913 171 zł.
Organizacja zarobiła 101 356 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9122 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 92 234 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1824 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9122 zł w 2022 roku
• 12 186 zł w 2021 roku
• 14 939 zł w 2020 roku

Organizacja Fabryka słodyczy wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wnuk Mariola posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wnuk Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.