SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ DO ZAWIERANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM. JEŻELI W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZI WYŁĄCZNIE JEDNA OSOBA, REPREZENTUJE ONA SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Delta marketing services osiągnęła 449 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 441 000 zł. Pozostałe przychody to 8000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 418 000 zł.
Zysk netto wyniósł 23 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 54 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 449 000 zł w 2023 roku.
• 505 000 zł w 2022 roku.
• 255 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 23 000 zł w 2023 roku.
• 27 000 zł w 2022 roku.
• 10 000 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Delta marketing services wynosi 533 833 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
142 500 zł a 1 122 500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 014 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 533 833 zł w 2023 roku.
• 569 917 zł w 2022 roku.
• 314 250 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Delta marketing services wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Delta marketing services wyniosła 376 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 376 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 376 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 190 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 186 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 34 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 376 000 zł w 2023 roku.
• 332 000 zł w 2022 roku.
• 306 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Delta marketing services wyniosły 186 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 376 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 186 000 zł w 2023 roku
• 165 000 zł w 2022 roku
• 167 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Delta marketing services wykazała przychody na poziomie 449 000 zł.
Organizacja zarobiła 26 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 23 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3000 zł w 2023 roku
• 10 000 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Delta marketing services wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lidl
posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 29.01.2018 jest
Lidl
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.09.2017 do 29.01.2018
był Lidl
kontrolując 100% udziałów.