SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI JEST WSPÓLNIK (KOMPLEMENTARIUSZ): DROGOWA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W CHEŁMIE, WPISANA DO REJESTRU PRZEDSIĘBIORCÓW POD NUMEREM 0000662141, REPREZENTOWANA PRZEZ ZARZĄ, W SKŁAD KTÓREGO WCHODZI PREZES ZARZĄDU MARCIN DOBEK, PESEL 77011417956. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU, PROKURENT I PEŁNOMOCNIK W ZAKRESIE UMOCOWANIA SAMODZIELNIE.
Tworzenie profesjonalnych aplikacji dla inżynierów od 1999 roku.
Moduły do pomiaru i analizy ruchu drogowego w czasie rzeczywistym.
Projektowanie systemów odwadniających dla dróg oraz analizowanie ich parametrów.
Oprogramowanie do obliczania właściwości mechanicznych przewodów napowietrznych.
Opracowanie recept dla mieszanek mineralno-asfaltowych z kontrolą jakości.
Drogowa Inżynieria Sp. z o.o. to przedsiębiorstwo specjalizujące się w inżynierii komunikacyjnej, które od 1999 roku dostarcza profesjonalne oprogramowanie i aplikacje dla inżynierów. Firma zainwestowała w kluczowe technologie, które wspierają procesy związane z projektowaniem oraz badaniem parametrów ruchu drogowego. W 2017 roku Drogowa Inżynieria podjęła się przeniesienia dotychczasowych aplikacji na platformę webową, co pozwoliło na szerszy dostęp do oferowanych narzędzi. Unikalność oferowanych produktów opiera się na zastosowaniu wyspecjalizowanych modułów, takich jak pomiary ruchu drogowego, inżynieria ruchu, projektowanie odwodnień czy mechanika przewodów napowietrznych, pozwalających na precyzyjne oszacowanie warunków ruchowych oraz opracowanie odpowiednich recept dla mieszanek mineralno-asfaltowych. Firma wyróżnia się także innowacyjnym podejściem do tworzenia aplikacji, które są łatwe w użyciu i dostosowane do potrzeb inżynierów pracujących w terenie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Drogowa inżynieria osiągnęła 2 024 458 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 023 847 zł. Pozostałe przychody to 611 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 998 252 zł.
Zysk netto wyniósł 25 595 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 219 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 024 458 zł w 2023 roku.
• 909 379 zł w 2022 roku.
• 2 259 719 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 595 zł w 2023 roku.
• 63 417 zł w 2022 roku.
• 213 631 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Drogowa inżynieria wynosi 30 tys. zł.
EBITDA Drogowa inżynieria wynosi 30 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
7829 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 29 791 zł w
2023 roku.
• 70 979 zł w
2022 roku.
• 230 920 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
7829 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 29 791 zł w
2023 roku.
• 170 979 zł w
2022 roku.
• 230 920 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drogowa inżynieria wynosi 1 824 963 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
255 949 zł a 5 061 145 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 164 502 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 824 963 zł w 2023 roku.
• 1 213 669 zł w 2022 roku.
• 2 667 188 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Drogowa inżynieria wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 613 152
zł.
Koszty operacyjne Drogowa inżynieria wyniosły 1 994 056
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
102 192 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 613 152 zł w 2023 roku
• 222 669 zł w 2022 roku
• 446 136 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
•
22% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Drogowa inżynieria wyniosła 778 904 zł.
a
ktywa obrotowe to 778 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 778 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 497 260 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 281 644 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 97 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 778 904 zł w 2023 roku.
• 671 199 zł w 2022 roku.
• 771 571 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Drogowa inżynieria wyniosły 281 644 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 778 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 720 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 281 644 zł w 2023 roku
• 199 534 zł w 2022 roku
• 363 323 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Drogowa inżynieria wykazała przychody na poziomie 2 024 458 zł.
Organizacja zarobiła 28 148 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2553 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 595 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 426 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2553 zł w 2023 roku
• 6486 zł w 2022 roku
• 17 289 zł w 2021 roku
Organizacja Drogowa inżynieria wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki