GASTRO HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000659353
NIP
5851476840
REGON
366403591

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
4,3 mln
zysk
786 tys.
wartość firmy
6,5 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
SOPOT
Adres
AL. NIEPODLEGŁOŚCI, 606/610
Kod pocztowy
81-879
Rejestracja
2017-01-23
Rozpoczęcie działalności
2017-01-23
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Gastro house osiągnęła 4 334 144 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 330 330 zł. Pozostałe przychody to 3814 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 543 946 zł.
Zysk netto wyniósł 786 384 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 578 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 334 144 zł w 2022 roku.
• 5 206 714 zł w 2021 roku.
• 2 723 375 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 110 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 786 384 zł w 2022 roku.
• 1 276 882 zł w 2021 roku.
• 142 503 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastro house wynosi 6 529 484 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 494 519 zł a 11 009 378 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 891 093 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 529 484 zł w 2022 roku.
• 9 540 833 zł w 2021 roku.
• 2 496 971 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Gastro house wyniosła 1 731 719 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 731 719 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 731 719 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 659 358 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 072 361 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 264 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 731 719 zł w 2022 roku.
• 1 821 570 zł w 2021 roku.
• 591 511 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 119%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Gastro house wyniosły 1 072 361 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 731 719 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 072 361 zł w 2022 roku
• 538 688 zł w 2021 roku
• 443 008 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 75% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Gastro house wykazała przychody na poziomie 4 334 144 zł.
Organizacja zarobiła 858 155 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 71 771 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 786 384 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 354 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 71 771 zł w 2022 roku
• 111 952 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Gastro house wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki