MÜLLER DISPLAY STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000655948
NIP
5862313337
REGON
366217167

Podsumowanie

aktywa
123 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
-172 tys.
wartość firmy
981 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
UL. ŁUŻYCKA, 10B
Kod pocztowy
81-963
Rejestracja
2016-12-30
Rozpoczęcie działalności
2016-12-30
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Müller display studio osiągnęła 1 421 636 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 401 022 zł. Pozostałe przychody to 20 614 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 572 956 zł.
Strata netto wyniosła 171 935 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 701 204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 421 636 zł w 2022 roku.
• 1 917 382 zł w 2021 roku.
• 1 835 727 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -178 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -171 935 zł w 2022 roku.
• 74 862 zł w 2021 roku.
• 41 798 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Müller display studio wynosi 981 134 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 554 089 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 813 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 981 134 zł w 2022 roku.
• 2 115 031 zł w 2021 roku.
• 1 872 193 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Müller display studio wyniosła 123 354 zł.
a
ktywa trwałe to 24 079 zł.
a
ktywa obrotowe to 99 275 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 123 354 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 851 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -432 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 123 354 zł w 2022 roku.
• 977 993 zł w 2021 roku.
• 1 105 283 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -139%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -386%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -97 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Müller display studio wyniosły 78 851 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 123 354 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -295 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 851 zł w 2022 roku
• 261 555 zł w 2021 roku
• 463 708 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 42% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Müller display studio wykazała przychody na poziomie 1 421 636 zł.
Organizacja zarobiła -171 935 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -171 935 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -35 787 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Müller display studio wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Produkcja mebli biurowych i sklepowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Müller Ingo Peter posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Müller Magdalena posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.