GREEN OFFICE SOLUTION Sp. z o.o. to firma, która dynamicznie rozwija się w branżydostarczania wyposażenia biurowego, kładąc szczególny nacisk na ekologię oraz ergonomię. Specjalizuje się w tworzeniu mebli nietypowych, które są projektowane według indywidualnych potrzeb klientów przez architektów i projektantów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz współpracy z uznanymi markami w dziedzinie okucie meblowe, GREEN OFFICE SOLUTION oferuje produkty wysokiej jakości, które odpowiadają na specjalistyczne wymagania rynkowe. Niezwykła dbałość o komponenty, weryfikowane pod kątem spełniania norm i korzystania z materiałów ekologicznych, wyróżnia firmę na tle konkurencji. Dodatkowo, jej oferta obejmuje szeroki asortyment, w tym meble biurowe, recepcyjne, konferencyjne oraz różnego rodzaju wykładziny. GREEN OFFICE SOLUTION stawia również na szybką realizację zamówień oraz fachowe doradztwo, co przyczynia się do zadowolenia szerokiego grona klientów, w tym międzynarodowych korporacji oraz instytucji publicznych.
W skrócie
Produkcja mebli biurowych, w tym nietypowych rozwiązań
Dostawa wykładzin oraz mebli dla hoteli i biur
Ogólnopolska obsługa klientów, w tym instytucji publicznych
Projekty indywidualne realizowane przez architektów
Ekologiczne komponenty i szybkie terminy realizacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Green office solution osiągnęła 1 460 980 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 443 122 zł. Pozostałe przychody to 17 857 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 418 902 zł.
Zysk netto wyniósł 24 221 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 112 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 460 980 zł w 2023 roku.
• 1 297 906 zł w 2022 roku.
• 881 178 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 221 zł w 2023 roku.
• 49 996 zł w 2022 roku.
• -222 425 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green office solution wynosi 1 070 868 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 652 449 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 91 102 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 070 868 zł w 2023 roku.
• 1 065 254 zł w 2022 roku.
• 587 452 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Green office solution wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
• 0,65% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Green office solution wyniosła 665 831 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 163 622 zł.
a
ktywa obrotowe to 502 210 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 665 831 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -269 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 934 908 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 665 831 zł w 2023 roku.
• 573 542 zł w 2022 roku.
• 453 597 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Green office solution wyniosły 934 908 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 665 831 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 140%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 934 908 zł w 2023 roku
• 866 839 zł w 2022 roku
• 796 890 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 140% w 2023 roku
• 151% w 2022 roku
• 176% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Green office solution wykazała przychody na poziomie 1 460 980 zł.
Organizacja zarobiła 24 221 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 221 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Płócieniczak Julia (33% udziałów)
• Płócieniczak Monika (33% udziałów)
• Płócieniczak Antoni (33% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 31.07.2020 do 05.11.2021
był Płócieniczak Antoni
kontrolując 67% udziałów.
W okresie od 10.08.2011 do 31.07.2020 najwięcej udziałów posiadał Płócieniczak Rafał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 33%.