SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI W WYNIKU KTÓRYCH DOJDZIE DO ROZPORZĄDZENIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO WYSOKOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WARTOŚCI 300.000,00 ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POWYŻEJ TEJ KWOTY W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Ad-service osiągnęła 1 780 025 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 779 545 zł. Pozostałe przychody to 479 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 582 570 zł.
Zysk netto wyniósł 196 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 283 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 780 025 zł w 2023 roku.
• 1 250 021 zł w 2022 roku.
• 35 315 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 975 zł w 2023 roku.
• 331 974 zł w 2022 roku.
• -65 656 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad-service wynosi 4 548 806 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 969 753 zł a 13 729 184 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 731 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 548 806 zł w 2023 roku.
• 4 587 732 zł w 2022 roku.
• 23 543 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad-service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 125 832
zł.
Koszty operacyjne Ad-service wyniosły 1 395 045
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 993 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 125 832 zł w 2023 roku
• 62 537 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad-service wyniosła 5 753 205 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4 481 547 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 271 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 753 205 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 432 296 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 320 909 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 807 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 753 205 zł w 2023 roku.
• 5 658 119 zł w 2022 roku.
• 1 367 291 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad-service wyniosły 2 320 909 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 753 205 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 259 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 320 909 zł w 2023 roku
• 2 422 799 zł w 2022 roku
• 1 373 944 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad-service wykazała przychody na poziomie 1 780 025 zł.
Organizacja zarobiła 222 733 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 758 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4293 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 758 zł w 2023 roku
• 33 750 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku