TCC RETAIL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000646667
NIP
7010621291
REGON
365572216

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
17,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
94,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,7 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
70 mln

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Tcc retail marketing osiągnęła 94 694 262 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 94 545 058 zł. Pozostałe przychody to 149 204 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 92 832 182 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 712 876 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 13 172 002 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 94 694 262 zł w 2024 roku.
• 70 993 678 zł w 2023 roku.
• 18 193 556 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 017 352 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 712 876 zł w 2024 roku.
• 4 285 617 zł w 2023 roku.
• 88 664 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Tcc retail marketing wynosi 3,07 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Tcc retail marketing wynosi 4,23 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 1 338 938 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 074 037 zł w 2024 roku.
• 2 993 842 zł w 2023 roku.
• 792 605 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 1 499 425 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 229 974 zł w 2024 roku.
• 3 194 616 zł w 2023 roku.
• 966 248 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Tcc retail marketing wynosi 69 981 012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 236 735 655 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 760 121 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 981 012 zł w 2024 roku.
• 64 471 587 zł w 2023 roku.
• 12 483 694 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tcc retail marketing wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,258% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2024 roku.
• 0,26% w 2023 roku.
• 2,78% w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 425 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Tcc retail marketing wyniosły 91 471 021 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 5% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 238 245 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 425 612 zł w 2024 roku
• 5 494 036 zł w 2023 roku
• 3 796 524 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Tcc retail marketing wyniosła 17 135 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 12 119 833 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 015 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 135 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -10 419 875 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 555 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 753 933 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 135 405 zł w 2024 roku.
• 22 154 353 zł w 2023 roku.
• 6 848 141 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Tcc retail marketing wyniosły 27 555 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 135 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 161%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 470 545 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 555 280 zł w 2024 roku
• 34 287 104 zł w 2023 roku
• 23 266 509 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 161% w 2024 roku
• 155% w 2023 roku
• 340% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Tcc retail marketing wykazała przychody na poziomie 94 694 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 905 876 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 193 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 712 876 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 41% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 38 434 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 193 000 zł w 2024 roku
• 2 590 020 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Tcc retail marketing wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 60%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tcc Global N.v. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.