SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA FUNDACJI. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH CZŁONKÓW KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA FUNDACJI, W PRZYPADKU ZAŚ ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCJE NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc osiągnęła 2 735 496 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 633 729 zł. Pozostałe przychody to 101 767 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 600 063 zł.
Zysk netto wyniósł 33 666 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 466 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 735 496 zł w 2022 roku.
• 2 147 419 zł w 2021 roku.
• 1 469 013 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 666 zł w 2022 roku.
• -35 305 zł w 2021 roku.
• 93 057 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wynosi 2 101 868 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
143 539 zł a 6 838 739 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 256 092 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 101 868 zł w 2022 roku.
• 1 549 902 zł w 2021 roku.
• 1 496 932 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wyniosła 3 525 066 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 525 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 525 066 zł.
f
undusz własny to 191 385 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 333 680 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 678 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 525 066 zł w 2022 roku.
• 4 519 223 zł w 2021 roku.
• 1 755 214 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wyniosły 3 333 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 525 066 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 663 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 333 680 zł w 2022 roku
• 4 361 503 zł w 2021 roku
• 1 561 395 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wykazała przychody na poziomie 2 735 496 zł.
Organizacja zarobiła 33 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 666 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -379 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA PROMOCJI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYC