FUNDACJA PROMOCJI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH KRS
0000638940
NIP
1182129992
REGON
365480610

Podsumowanie

aktywa
3,5 mln
przychód
2,7 mln
zysk
34 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CEGŁOWSKA, 28
Kod pocztowy
01-803
Rejestracja
2016-09-26
Rozpoczęcie działalności
2016-09-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA FUNDACJI. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH CZŁONKÓW KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA FUNDACJI, W PRZYPADKU ZAŚ ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCJE NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc osiągnęła 2 735 496 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 633 729 zł. Pozostałe przychody to 101 767 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 600 063 zł.
Zysk netto wyniósł 33 666 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 466 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 735 496 zł w 2022 roku.
• 2 147 419 zł w 2021 roku.
• 1 469 013 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -16 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 666 zł w 2022 roku.
• -35 305 zł w 2021 roku.
• 93 057 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wynosi 2 101 868 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 143 539 zł a 6 838 739 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 256 092 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 101 868 zł w 2022 roku.
• 1 549 902 zł w 2021 roku.
• 1 496 932 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wyniosła 3 525 066 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 525 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 525 066 zł.
f
undusz własny to 191 385 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 333 680 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 678 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 525 066 zł w 2022 roku.
• 4 519 223 zł w 2021 roku.
• 1 755 214 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wyniosły 3 333 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 525 066 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 663 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 333 680 zł w 2022 roku
• 4 361 503 zł w 2021 roku
• 1 561 395 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wykazała przychody na poziomie 2 735 496 zł.
Organizacja zarobiła 33 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 666 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -379 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja promocji pojazdów elektrycznyc wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki