WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI SPEDYCJA TRUCKLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOLU, ZGODNIE Z JEJ SPOSOBEM REPREZENTACJI, LUB PROKURENTOWI, ZGODNIE Z UDZIELONĄ PROKURĄ.
Organizacja Spedycja truckline osiągnęła 2 566 596 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 494 680 zł. Pozostałe przychody to 71 916 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 540 217 zł.
Strata netto wyniosła 45 537 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -512 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 566 596 zł w 2023 roku.
• 2 617 465 zł w 2022 roku.
• 2 700 833 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 537 zł w 2023 roku.
• -141 806 zł w 2022 roku.
• -144 227 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spedycja truckline wynosi -117 tys. zł.
EBITDA Spedycja truckline wynosi -115 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
33 757 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -117 452 zł w
2023 roku.
• -149 564 zł w
2022 roku.
• -154 432 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
33 369 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -115 125 zł w
2023 roku.
• -149 564 zł w
2022 roku.
• -154 432 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spedycja truckline wynosi 1 957 051 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 416 489 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -426 563 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 957 051 zł w 2023 roku.
• 2 025 117 zł w 2022 roku.
• 2 187 050 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spedycja truckline wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,39% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 90 488
zł.
Koszty operacyjne Spedycja truckline wyniosły 2 612 132
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1012 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 90 488 zł w 2023 roku
• 111 543 zł w 2022 roku
• 134 552 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spedycja truckline wyniosła 827 245 zł.
a
ktywa obrotowe to 827 245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 827 245 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 327 983 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 499 261 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -113 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 827 245 zł w 2023 roku.
• 1 279 364 zł w 2022 roku.
• 1 383 860 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spedycja truckline wyniosły 499 261 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 827 245 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -71 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 499 261 zł w 2023 roku
• 905 843 zł w 2022 roku
• 868 534 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2023 roku
• 71% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spedycja truckline wykazała przychody na poziomie 2 566 596 zł.
Organizacja zarobiła -45 537 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 537 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku