SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB 2) CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Organizacja Brand distribution europe osiągnęła 63 748 332 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 63 627 764 zł. Pozostałe przychody to 120 569 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 307 782 zł.
Strata netto wyniosła 680 018 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -23 614 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 63 748 332 zł w 2020 roku.
• 124 214 396 zł w 2019 roku.
• 110 978 259 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 042 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -680 018 zł w 2020 roku.
• 938 245 zł w 2019 roku.
• 1 405 930 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand distribution europe wynosi -290 tys. zł.
EBITDA Brand distribution europe wynosi -290 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 143 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -289 708 zł w
2020 roku.
• 974 844 zł w
2019 roku.
• 1 996 833 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 143 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -289 708 zł w
2020 roku.
• 974 844 zł w
2019 roku.
• 1 996 833 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution europe wynosi 43 938 916 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 159 370 831 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -18 458 334 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 938 916 zł w 2020 roku.
• 88 512 620 zł w 2019 roku.
• 80 855 583 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand distribution europe wynosi 0,64%. To oznacza, że firma ma szansę 0,64% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,223% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,64% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
• 0,19% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 591 611
zł.
Koszty operacyjne Brand distribution europe wyniosły 63 917 472
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-306 165 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 591 611 zł w 2020 roku
• 2 811 402 zł w 2019 roku
• 2 203 941 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2020 roku
•
2% w 2019 roku
•
2% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand distribution europe wyniosła 3 382 286 zł.
a
ktywa trwałe to 30 089 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 352 197 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 382 286 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 920 037 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 462 249 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4 034 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 382 286 zł w 2020 roku.
• 11 260 688 zł w 2019 roku.
• 11 451 722 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -35%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand distribution europe wyniosły 1 462 249 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 382 286 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 163 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 462 249 zł w 2020 roku
• 8 660 633 zł w 2019 roku
• 9 789 911 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2020 roku
• 77% w 2019 roku
• 85% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand distribution europe wykazała przychody na poziomie 63 748 332 zł.
Organizacja zarobiła -472 544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 207 474 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -680 018 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -44% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -96 911 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 207 474 zł w 2020 roku
• 199 593 zł w 2019 roku
• 401 297 zł w 2018 roku
Organizacja Brand distribution europe wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sawosz Wiktor
posiada 96 udziałów, które stanowią 96% firmy.
Największym udziałowcem od 21.06.2018 jest
Sawosz Wiktor
kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.01.2018 do 21.06.2018
był Sawosz Wiktor
kontrolując 98% udziałów.
W okresie od 05.08.2016 do 25.01.2018 najwięcej udziałów posiadała Rahalevich Iryna. Jej udziały w tym czasie wynosiły 98%.