SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Aj creative osiągnęła 1 728 564 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 728 564 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 627 142 zł.
Zysk netto wyniósł 101 422 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 239 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 728 564 zł w 2022 roku.
• 1 321 218 zł w 2021 roku.
• 1 142 253 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 101 422 zł w 2022 roku.
• 118 338 zł w 2021 roku.
• -87 987 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Aj creative wynosi 102 tys. zł.
EBITDA Aj creative wynosi 102 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aj creative wynosi 1 558 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 321 411 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 241 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 558 065 zł w 2022 roku.
• 1 354 163 zł w 2021 roku.
• 761 502 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Aj creative wynosi 0,88%. To oznacza, że firma ma szansę 0,88% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,162% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,88% w 2022 roku.
• 0,51% w 2021 roku.
• 0,91% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 680 331
zł.
Koszty operacyjne Aj creative wyniosły 1 627 042
zł.
Wynagrodzenia stanowią 42%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
72 977 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 680 331 zł w 2022 roku
• 507 945 zł w 2021 roku
• 485 976 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
42% w 2022 roku
•
42% w 2021 roku
•
40% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Aj creative wyniosła 2 321 060 zł.
a
ktywa trwałe to 35 184 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 285 876 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 321 060 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -173 321 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 494 381 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 455 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 321 060 zł w 2022 roku.
• 620 088 zł w 2021 roku.
• 299 612 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -59%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Aj creative wyniosły 2 494 381 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 321 060 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 469 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 494 381 zł w 2022 roku
• 894 831 zł w 2021 roku
• 692 694 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 48.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 144% w 2021 roku
• 231% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Aj creative wykazała przychody na poziomie 1 728 564 zł.
Organizacja zarobiła 101 422 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 101 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku